Skip to content

Păsări

Ianuarie 7, 2009

Perechi, in cercuri largi, apoi din ce in ce mai stranse, tinandu-se de aripi, apoi dandu-si drumul, trecand unele prin altele si regasindu-se lin, balet la inaltime fara un regizor anume si cu spectatori neinvitati. Si eu, care credeam ca numai oamenii sunt in stare sa creeze sincronia, dupa multe, multe antrenamente…

Fotografiile nu arata nimic. Stiu. Lipseste muzica cerului.

7 comentarii leave one →
  1. treangelsmother permalink
    Ianuarie 7, 2009 8:03 pm

    Nu vreau sa stric simfonia aviara dar pot spune despre ce cred ca ai vazut, ca sunt ciori si ca atunci cand se rotesc in cercuri „sinfonice” se zice pe la noi pe la sat ca se schimba vremea … sper ca nu am fost prea brutala cu imaginea poetica a postarii tale….

  2. viatalatara permalink
    Ianuarie 7, 2009 8:52 pm

    draga, la noi la tara nu stim atata meteorologie. o dam pe poezie, adesea, din aceasta cauza.

    noi nu strivim coroloa de minuni a lumii, bre! 😀

  3. viatalatara permalink
    Ianuarie 7, 2009 8:54 pm

    ps: si zici ca ninge, ai?

  4. Ianuarie 7, 2009 9:46 pm

    Viatalatara, adevar grait-a Blaga, in poezia sa…
    Ar mai fi si o mica eroare in textul tau: „sincronia” 🙂

  5. Aurelia N permalink
    Ianuarie 8, 2009 3:35 pm

    Azi dimineata am vazut, pe la fereastra bucatariei, un stol de …
    – Mamiiiiii, vino repede! Ce pasari sunt astea?
    Aveau gatul lung. Am avut tendinta sa spun ca-s berze, dar ele au plecat demult …
    Cred ca erau lebede … Minunat dar!

  6. viatalatara permalink
    Ianuarie 8, 2009 4:44 pm

    Gabriela, draga mea, multumesc pentru buletinul meteo 😀 si te rog sa ma ierti ca nu te-am crezut!

    Florin, multumesc pentru atentionare. Acuma inteleg de ce a scris Gabriela „sinfonie” hihi

    Aurelia… minunat! eu n-am vazut niciodata un stol de lebede…

Trackbacks

  1. Ninge! « Viaţa la ţară

Lasă un răspuns

