Skip to content

La „Naturalia”

Ianuarie 6, 2009

natVa povesteam in urma cu cateva luni ca am ajuns la magazinul „Leacul”. Cam in aceeasi zona, pe Calea Floreasca nr. 25A se afla unul din magazinele Naturalia, din aceeasi gama eco-bio, dar cu produse vizibil mai iefine. Chiar daca Leacul are o oferta mai bogata de produse cosmetice, Naturalia are un iz autohton, de produse bune, de „acasa”, deci automat mai ecologice (conform miscarii locavorilor, care recomanda sa consumam produse din zona in care locuim, avand sansa de a gasi mai putini conservanti in fructele „proaspete” si de a polua mai putin mediul din cauza transportului la distante mari).

Nu mi s-a dat voie sa fac fotografii, asa ca va invit sa mergeti direct acolo daca vreti sa vedeti cum arata. Ce am cumparat: in primul rand, bucurie mare, am gasit sare fara iod! (de ce fara iod? citeste aici). Apoi, doua ceaiuri pentru raceala (e o oferta impresionanta de ceaiuri pentru diverse afectiuni). Tot pentru (de fapt, impotriva) raceala am luat picaturi de nas si sirop expectorant, ambele pe baza de rasina. Picaturile le „testam” chiar acum, va tin la curent cu graficul eficacitatii. Am mai luat suc de mere bio ambalat frumos la sticla si, pentru ca eram chiar inainte de Craciun, cozonac ecologic din care n-am apucat sa gustam, pentru ca l-am facut cadou (poate ne spune Ileana daca a fost bun).

Din cate am inteles, magazinul apartine lui Pavel Chirila si multe articole sunt produse chiar de dansul.

Am mai cumparat si o carte pe care v-o recomand, se gaseste si on-line:  Dr. Pavel Chirila – Despre alimentatia moderna in care aflati ce ar trebui sa mancati si ce sa aruncati din frigider (multe lucruri le stiti, cu siguranta, dar, chiar si asa, tot timpul ne aflam in off-side cu cate ceva).

Am gasit si site-ul Naturalia si magazinul on-line, pentru cei care prefera sa comande prin internet.

Sa imi spuneti daca ati ajuns pe acolo si daca v-a placut!

22 comentarii leave one →
  1. Abigail permalink
    Ianuarie 6, 2009 5:28 pm

    la primul drum in Bucuresti voi cauta magazinele, macar sa ma informez daca preturile or sa mi se para prea mari.
    sa va fie de leac leacurile!! :):)

  2. Ileana permalink
    Ianuarie 6, 2009 5:45 pm

    hm…nu dau pe nimic cozonacul facut de mama 🙂

  3. viatalatara permalink
    Ianuarie 6, 2009 5:47 pm

    😀

    categoric!

    acuma, ce vrei: bun sau ecologic?

    😀

  4. Ianuarie 6, 2009 6:32 pm

    Am fost de mai multe ori la Naturalia, dar in Voluntari, unde este si dr. Chirila, pe care il apreciez in mod deosebit. Este intruchiparea medicului ortodox, care se roaga pentru fiecare pacient si il pune pe Dumnezeu in tot ce face (deci inclusiv in produsele pe care le prepara 🙂 )

  5. viatalatara permalink
    Ianuarie 6, 2009 9:28 pm

    Natalia, multumesc 🙂 mi-ai ridicat mingea la fileu, de multa vreme incerc sa abordez subiectul homeopatiei…

  6. Catalina permalink
    Ianuarie 7, 2009 12:47 pm

    Eu sunt un fan al magazinului Naturalia. Ma duc de obicei la cel de pe Calea Mosilor (la intersectia cu bulevardul Carol I) , e mai aproape de casa. Va recomand sa incercati pricomigdalele ecologice, sunt delicioase. Si ouale ecologice … din punctul meu de vedere chiar merita sa dai aproape dublu pe un ou ecologic, nu se compara cu nici un alt ou din alimentari.

  7. viatalatara permalink
    Ianuarie 7, 2009 1:45 pm

    sa vezi ce ecologice sunt si ouale de la tara! 😀

  8. Ianuarie 7, 2009 5:48 pm

    da, si eu prima data am ajuns tot in Voluntari, unde are cabinetul domnul Chirila – chiar cu Natalia, de fapt 🙂
    Acu mai ajung la cel din Calea Mosilor ca e mai la indemana. Iar cu homeopatia is fan si eu – testat, functioneaza;) pledez oricum pt cat mai putin invazive metode de tratament, pentru cand se poate

  9. Adita permalink
    Ianuarie 9, 2009 10:43 am

    am trecut si eu ieri si am fost surprinsa sa gasesc si alimente pe care le vedeam in supermarket, dar nu mi-as fi inchipuit ca-s ecologice,erau cateva marci de bulion pe care il cumpar de obicei, orez, iaurt. chiar sunt ecologice marcile astea, sau le-au pus si ei in magazin ca sa nu ramana gol?ce am luat si n-am mai vazut prin alte parti(e drept ca nu am mai fost prin magazine de genul asta), mezeluri ecologice. eu sunt carnivora rau de tot si imi faceam mari probleme cu e-urile din mezeluri. si acum sunt bucuroasa ca am gasit mezeluri fara e-uri

  10. viatalatara permalink
    Ianuarie 9, 2009 10:48 am

    Cand am fost noi, inainte de Craciun, nu mai era foarte multa mancare – nu am vazut nici iaurturile, nici mezelurile, dar banuiesc ca sunt ecologice. Am inteles de la o prietena, care cunoaste mai multe despre reteaua de magazine eco, ca Pavel Chirila verifica personal toate sursele de la care primeste mancare in magazin.

  11. Adita permalink
    Ianuarie 9, 2009 1:04 pm

    ar fi bine, ca nu pot ajunge foarte usor la naturalia, si mi-ar fi mai la indemana sa cumpar din supermarket, ca e vorba de niste marci care se gasesc peste tot (covalact,fitto-fit)

  12. LILI permalink
    Iunie 1, 2009 11:39 am

    multumesc dr.Pavel Chirila pentru intelepciunea, timpul, si harul pe care il pune in sufletul fiecarui pacient.

  13. Iunie 2, 2009 5:22 pm

    Subscriu si eu la lista de pareri despre Naturalia: este un magazin mic, cu putine produse. Luati-va ceva banutzi la voi, deoarece, ca toate produsele ecologice, si cele de acolo sunt destul de scumpe. Atentie insa, nu toate merita! De exemplu, unele deodorante si antiperspirante pe care (doar) scrie ca nu contin aluminiu. Este suficient sa dati un search pe google cu numele ingredientului unic din aceste deodorante ca sa descoperiti ca este vorba de aluminiu.
    Iar preturile uneori sunt un pic mai bune in alta parte.

  14. Alexandra permalink
    Iunie 10, 2009 3:36 pm

    Sare fara iod se gaseste si in Plafar-ul Centrofarm, din Bucuresti – Perla, Iancului, Auchan Titan, Auchan Militari, Liberty Center, Grand Arena, Lipscani si din Constanta – Mall Plaza. Se numeste Sel de Guerande, e procesata natural in Franta si nu contine aditivi.

  15. Iunie 10, 2009 9:41 pm

    Garantezi pentru cea din Franta ? Eu zic ca-i mai sigura cea romaneasca.

  16. Daniela permalink
    Aprilie 17, 2010 12:37 am

    Numele meu este Daniela, am o fetita de 2 ani si 7 luni care a avut mare probleme cu constipatia si tranzitul intestinal foarte lent. Am fost la Grigore Aexandrescu si Matei Bals de atatea ori incat am facut carare, toti doctorii spuneau ca sufera de megacolon idiopatic si ca trebuie operata. De la 2 saptamani a fost constipata si tot de atunci ma cert cu toti doctorii existenti in cele 2 spitale (sincera sa fiu nu cred ca exista doctor de la chirurgie a care sa nu ma fi repezit intr-un fel sau altul). Intr-un final, pe la 2 anisori am ajuns la Naturalia, fata mea avea scaun la 5 zile si in momentele critice la 10 zile, asta pana cand am cunoscut-o pe doamna doctor Popescu Ema Madalina care m-a ajutat enorm. S-a uitat la fetita 5 minute, m-a ascultat prin ce am trecut, mi-a prescris niste „bilute” si GATA CU PROBLEMELE, avem scaun in fiecare zi la maxim 2 zile. Din cauza cumululului de pastie fetita mea avea si probleme cu ficatelul si ii aparea ca o masca in juru gurii dar….si cu asta am terminat. De 7 luni nu am mai plans si dorm linistita toata noaptea comparativ cu perioada cu probeme cand pangeam non-stop si doarmeam 3 ore pe noapte din cauza acestor probleme. II multumesc din toata inima pentru ceea ce stie, este o doamna excelenta. Problemele copilului meu au disparut din a doua zi de cand am inceput tratamentul deci consider ca acest tratament este mai mult decat MINUNAT. Acum mancam bine, petele au disparut si suntem extraordinar de fericite. Va recomand din toata inima pentru orice fel de afectiune sa incercati NATURALIA, eu una sun la ei si atunci cand fetita mea tuseste sau…orice altceva. Fac comanda prin telefon si primesc pastilutele a doua zi in farmacia din Calea Floreasca.

  17. Andra permalink
    Iulie 30, 2010 7:36 am

    Si mie imi plac tare mult magazinele Naturalia. Merg cel mai des la cel de aproape de Piata Alba Iulia pentru ca au si dozator de lapte. Iar cozonacul va spun ca l-am testat, este fooarte bun 🙂 Si am gasit la ei si nuci de sapun 🙂

  18. viocostel@yahoo.com permalink
    Iunie 3, 2011 7:36 am

    Sa-i dea Dumnezeu sanatate d-lui dr Chirila si colaboratorilor lui! Cine nu l-a cunoscut, a pierdut.Eu am o incredere deosebita in dl dr.Sper sa reuseasca in toate proiectele pe care si le-a propus.Eu prefer sa cumpar mai putin dar sa fie de la Naturalia.Daca acelasi produs il gasesc si in supermarket, eu il cumpar tot de la Naturalia did recunostinta pt dansul.Cititi cartea VINDECAREA scrisa tot de d-l dr.Sanatate la toata lumea, violeta

  19. marian permalink
    Decembrie 28, 2011 7:40 pm

    pentru domnul doctor CHIRILA PAVEL ,sunt pacientul dvs o intrebare despre un medicament care il iau de 6 luni, se numeste trigonela sunt capsule si vrea sa va intreb daca pot sa le desfac si sa le iau cu apa , pentru ca nu vreau sa ai inghit si plasticul acela alb in care se afla medicamentul ,mai am primit niste picaturi pentru tuse care expetores ca un fel de gelatina dupa exofag se numeste petasites ,sunt picaturi care le torn direct in gura ,intrebarea este pentru mine ca am infectie cronica cu virus hepatita b,ce contine acest medicament,pentru ca dupa ce il iau ma ameteste putin ,mie mi-este frica de alcool, fiidca stiu ca alcoolul imi ataca ficatul si pot sa fac ciroza , va multumesc si astept raspuns

  20. iulica permalink
    Februarie 20, 2013 12:24 am

    sunt niste doctori extraordinari

  21. Raluca permalink
    Februarie 28, 2013 4:18 pm

    Din pacate, Naturalia sta extrem de prost la capitolul promptitudine. Sun de mi se face rau la receptie (in Vulontari) si, daca imi raspunde cineva, ma pune sa sun mai tarziu. Sun mai tarziu (peste 30 de min, asa cum mi s-a indicat)si iar e o mare pauza, sau ridica receptorul si-l tranteste la loc. Pe toate telefoanele de pe site…
    Asa mi se intampla de 1 an de zile, de cand sunt pacienta Naturalia. Pacat, doamna Popescu este un medic extraordinar, dar customer service-ul e ingrozitor.

  22. magda permalink
    Septembrie 25, 2013 9:03 pm

    vreau si eu un nr de contact al domnului doctor chirila am auzit f multe lucruri bune despre tratamentele naturiste si vreau sa incerc si eu pt fetita, multumesc

Lasă un răspuns

