Skip to content

Vecernie la Câmpina

Ianuarie 5, 2009

Scriam pe la inceputul lui decembrie ca am cunoscut un loc in care ne-am dori sa revenim in curand. Plecand de la Mislea, ne-am continuat drumul tot inainte, catre Campina. La ceas de seara, clopotele ne chemau la vecernie.

Am avut mai mult ragaz de asta data sa vedem icoanele celui mai mare pictor de biserici, Grigore Popescu, sa ne uimim de frumusetea dezgropata din alt veac de arhitecta Livia Câlţia, iar, personal, sa alaptez in „raiul borgesian” al bibliotecii parohiei, unde m-as fi mutat de tot, pentru vreo 20 de ani. Ne-a intampinat Nicoleta, pe care am revazut-o cu drag si pe care o asteptam sa ne intorca vizita. Ca si noi o sa ne mai intorcem pe la ea!

Cateva fotografii, doar din exterior si destul de albastre… Soarele se dusese la culcare de pe cand fotografiam luna la Mislea

Cele doua biserici, cea veche in prim-plan, intr-un fericit acord stilistic…

mislea-143

Un dialog la inaltime…

mislea-144

Si iata si biserica noua, cu credinciosi venind la rugaciune…

mislea-147

mislea-149

mislea-153

No comments yet

Lasă un răspuns

