Skip to content

Fotografii de la Mănăstirea Petru Vodă

Ianuarie 5, 2009

Am gasit pe net, din intamplare, un album cu totul deosebit de fotografii dedicat Manastirii Petru Voda, acolo unde este staret Parintele Iustin Parvu si unde se afla ingropat Parintele Gheorghe Calciu.

Fotografiile nu-mi apartin si cred ca nu sunt facute de o singura persoana (sunt stiluri diferite). Ce le face sa stea impreuna, in afara de locatia comuna, este calitatea exceptionala, neprevazutul surprins in majoritatea fotografiilor. Priviti-le cu atentie – fiecare are acel strop de tremur care sa ne ofere o alta vedere asupra lumii, macar pentru cateva secunde…

133-parintele-iustin-parvu-manastirea-petru-voda

Albumul il gasiti aici. Pentru toti cei care au ajuns, vor ajunge sau nu vor mai ajunge niciodata la Petru Voda…

7 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 5, 2009 4:30 pm

    Absolut superbe fotografiile! Am fost si noi in vara trecuta acolo, regret ca nu am stat mai mult…

  2. Ileana permalink
    Ianuarie 5, 2009 6:28 pm

    minunat! n-am ajuns niciodata acolo, dar cine stie, poate da Domnul…

    P.S. vezi ca in dreapta albumului sunt informatii referitoare la fotografii si copyright 🙂

  3. viatalatara permalink
    Ianuarie 5, 2009 6:33 pm

    Ah, multumesc! Nu vazusem…

    Si noi ne dorim sa ajungem acolo, am fi vrut chiar la inceputul de an… Poate mergem impreuna 🙂

  4. Abigail permalink
    Ianuarie 5, 2009 7:57 pm

    eu chiar am crezut ca ai ajuns deja si sunt pozele tale 🙂

  5. viatalatara permalink
    Ianuarie 5, 2009 9:25 pm

    eh 😀

    donati un nikkor 50 1/4 unei tinere fotografe in devenire! 🙂

  6. Joanna permalink
    Ianuarie 6, 2009 12:22 am

    Ce superbe sunt fotografiile..Am fost asta vara acolo la Vecernie si mai ales la masa…:))
    Am mancat cea mai buna branzoaica din viata mea…:))
    Parintele Iustin avea o listaaaa de asteptare si era si obosit.
    Am cerut binecuvantare de la un preot care avea si preoteasa si copilul langa el,asa eram siguri ca era preot:)).Si primul lui gest a fost sa se uite in spate sa vada daca Sfintiei Sale i-am cerut binecuv. si nu altcuiva din spatele lui.:))
    Smerenia la ea acasa.

  7. viatalatara permalink
    Ianuarie 6, 2009 2:31 pm

    🙂

Lasă un răspuns

