Skip to content

Ce mai mâncăm

Decembrie 21, 2008

desene1

Mere umplute cu dulceata de visine, caise confiate si nuci in coaja, cu garnitura de cereale, covrigi si iaurt pentru nepostitori. Are mama fata mare, mai mult artista decat bucatareasa! Cu cine-o seamana oare? Ca eu nu-s nici macar artista…

9 comentarii leave one →
  1. Decembrie 21, 2008 11:13 pm

    draga de ea, ce frumos le-a aranjat!

  2. viatalatara permalink
    Decembrie 21, 2008 11:40 pm

    da, si eu n-am stiut nimic! m-am trezit cu ele pe masa, cu obligatiunea de-a le manca. cum nu erau neaparat comestibile, dar nici nu voiam s-o jignesc, am facut-o sa inteleaga ca nu sunt de post si de asta nu ma pot infrupta. si, haide, bre, sa le pape ea! hmmm… rea mai sunt! ea nu a mai avut cum sa iasa din aceasta incurcatura decat prin portita care duce la cosul de gunoi.

  3. Decembrie 22, 2008 12:36 am

    eu cred ca mancam si daca erau pietre….

  4. irina flo permalink
    Decembrie 22, 2008 10:54 am

    hai, mai, ca daca te sfortai un pic le comestibilizai…mere cu dulceata, ce vrei mai bun?!

  5. MihaelaMaria permalink
    Decembrie 23, 2008 4:32 pm

    asta mi aminteste de excursia lui Horia la o ferma de pe cand era gradinitar, cand a venit acasa cu o paine facuta de el de la inceput si pana la sfarsit. am mancat o pana la urma, era frumos mirositoare (amanunt de baza in ceea ce ma priveste) si…mica. nu m am mai gandit la procesul in sine sau cel putin nu la cel de framantat cu manutele. prea era mandru de painica lui ca sa l dezamagesc!

    Craciun linistit si frumos va doresc!

  6. viatalatara permalink
    Decembrie 24, 2008 12:56 am

    aveti cu totii dreptate!!! numai ca eu sunt foarte mofturoasa! serios, fara gluma. imi plac mancarurile foarte simple, nu prea suport amestecaturile.

    daca ma gandesc bine, daca merele erau umplute cu mujdei, poate-poate 😀

  7. Decembrie 24, 2008 8:47 am

    Am trecut sa dau binete…si sa va doresc un Craciun minunat si multe, multe bucurii!!!

  8. Decembrie 24, 2008 12:44 pm

    Craciun fericit si un an nou binecuvantat!

  9. viatalatara permalink
    Decembrie 24, 2008 4:20 pm

    Doamne ajuta! Sa ne bucuram de Nasterea Mantuitorului!

Lasă un răspuns

