Skip to content

Darul

Decembrie 19, 2008

garga

Am creat o noua pagina – Biblioteca ţăranului. Ce contine? Intrati si aflati! Inca nu e completa – dar va fi vreodata? Orice sugestii sunt binevenite!

7 comentarii leave one →
  1. Decembrie 22, 2008 12:52 am

    Multumim pentru carti! Sunt foarte interesante si frumoase. Dumnezeu sa va binecuvinteze!

  2. Ileana permalink
    Decembrie 22, 2008 5:43 pm

    frumoasa idee!

    si acum, cum o sa le citim copiilor? ii luam in brate si ne asezam frumos la calculator? 🙂

    P.S. as schimba un pic titlul bibliotecii, te induce in eroare, nu vad de ce e a taranului… adica eu ma asteptam sa gasesc cu totul altceva cand am vazut titlul.

  3. viatalatara permalink
    Decembrie 22, 2008 10:00 pm

    nu, nu luam copiii in brate in fata calculatorului 😀

    ma asteptam sa-mi spuna cineva si asta!

    cartile nu sunt pentru citit on-line, personal sunt un fan al cartii clasice, nu as da-o pe 10 calculatoare. dar on-line sunt bune in primul rand de rasfoit si vazut ce contin, spre informare sau aducere-aminte… parerea mea! 🙂

  4. Ileana permalink
    Decembrie 24, 2008 5:16 pm

    asa da, ai dreptate. imi aduc aminte de frumoasele carti din copilaria mea.

    Am cautat o carte la care am tinut mult, „Finis Soimanul” se numea, cu povesti rusesti si ilustratii pe care si acum le tin minte in amanunt, dar din pacate n-am gasit-o…

  5. viatalatara permalink
    Decembrie 24, 2008 5:19 pm

    🙂 o avem, le citim copiilor povesti din ea… vrei sa o revezi? 🙂

    se cheama „Pana lui Finist Soimanul”!

  6. Cornelia permalink
    Martie 19, 2009 9:40 am

    Da, te rog, si eu am copilarit cu Finis Soimaul. Macar spune editura, autor ceva (daca nu e chiar cumva poveste populara). Mi-ar placea sa o am din nou, macar o copie color si o leg dupa. Sa o citesc si eu fetitei. Cartea mea a dat-o maica-mea unui copil din vecinii si respectivul nu o mai are. Te rog muuult!

Trackbacks

  1. Razboi întru Cuvânt » Hristos, viata mea (Noutati din spatiul virtual ortodox - 20 decembrie 2008)

Lasă un răspuns

