Skip to content

Lecţia de citire

Decembrie 15, 2008

Dragii mosului, aseara am invatat ca o poveste nu se citeste oricum… Ai nevoie mai intai de o carte frumoasa

povesti-003

apoi de intonatie

povesti-019

de intrebari

povesti-025

de mimica

povesti-023

de lapte cald

povesti-035

si de inima!

povesti-033

Cu putina imaginatie…

povesti-057

si multa dragoste…

povesti-046

vei reusi… – Cine, eu?

povesti-071

– Desigur, cine altul?

povesti-079

… sa strangi in jurul tau pe toti ai casei…

povesti-062

Acum, in sfarist, poti spune: – Oglinda-oglinjoara…

povesti-055

cati ca mine in tara?…

povesti-066

– Cati ca voi poti sa gasesti…

povesti-043

colo jos, sub Carturesti…

povesti-064

… plina-i tolba de povesti!

povesti-011

Doar pentru copii cuminti

povesti-030

care-asculta de parinti

povesti-032

vin sa dea din aripioare

povesti-010

pana duminica viitoare!

povesti-063

5 comentarii leave one →
  1. Decembrie 15, 2008 12:55 pm

    ce draguuut!

  2. Decembrie 15, 2008 1:43 pm

    C e frumos. Oare cand va sta si-a mea sa asculte povesti…Ca eu tare as mai asculta!

  3. Decembrie 15, 2008 2:23 pm

    Sper sa reusim si noi sa ajungem duminica. Este aglomerat?

  4. viatalatara permalink
    Decembrie 15, 2008 2:27 pm

    Nicoleta, chiar ca mai mult m-am bucurat eu 😀 si lor le-a placut, dar pentru mine a fost o adevarata calatorie in copilarie (pentru Alexandrina Halic am venit in special, nu pentru povesti).

    Raluca, nu e deloc aglomerat, totusi, cred ca duminica va fi, in primul rand pentru ca e vorba de un spectacol de teatru pentru copii, si al doilea, pentru ca se dau cadouri…

  5. Lorena permalink
    Decembrie 16, 2008 7:39 am

    Ce frumos! Te astept si cu povesti/foto de la spectacol.

Lasă un răspuns

