Skip to content

Desene

Decembrie 6, 2008

Maica Domnului, desenata de o fetita de 6 ani si 5 luni…

desene-0171

si Hristos pe cruce, vazut de baiatul de 4 ani…

desene-019

5 comentarii leave one →
  1. doina permalink
    Decembrie 6, 2008 11:00 pm

    e superba Maica, cred ca pictorita o faceti:)))

    sa stii ca dupa ce am citit articolul tau cu rochia bunicutei ma tot gandesc ca o sa vin intr-o zi s-o petesc pe Ile:)) hihi, sa stii ca si Ilie e pictor, sa vezi ce familie de artisti iese:)

  2. viatalatara permalink
    Decembrie 6, 2008 11:33 pm

    🙂 Doina draga, vino chiar maine… ei, nu chiar in petit, macar sa ne cunoastem intai hihi

  3. Scomina permalink
    Decembrie 8, 2008 12:53 am

    Mai, iubitilor, se pare ca trebuie sa aparem in zona URGENT! Ne tot invitati voi, dar nu ma gandeam ca situatia a scapat de sub control…

    I-am transmis lui Iani ca de acum are concurent pe un artist pe nume Ilie, ca degeaba am fost intaii in materie de petit Cosanzeana, ca uite, de cand cu internetul asta, traditia piere… Ce targ de fete, ce muntele Gaina, ce intelegere intre gospodari… uite ca vine chat-ul, google-ul, blog-ul si-ti ia altul fata, iti scapa totul printre degete, printre promisiuni, adica!

    Eu tot stau cu diplomele alea in biblioteca de asta vara, ca soacra cu vatraiul, n-apuc sa i le dau… Voi ma tot atatati cu desene capodopere zilnic, stiti ca mi se urca rau adrenalina la migrena…

    Of… Ideea e ca Anca si Mircea trebuie cu prima ocazie sa organizeze la ei in curte un turnir. Eu, acum, de sarbatorile de iarna, printre costume de Iosif si fustita de fulg, ma voi ocupa sa confectionez si mareata spada. Cine esti tu, faimosule Ilie, nu te pui tu cu baiatu meu! Cine esti tu, Doinito, sa te intreci cu mine in vocatia socristica? Stii ca n-ai nicio sansa… stii din auzite ce gura mare am? Nu stii?! Eu sunt Scomi. Born to be soacra!

  4. viatalatara permalink
    Decembrie 8, 2008 7:53 am

    Scomi mama, n-am mai ras asa demult 😀

    Doina nu stie ca, pe cand ne plimbam burticile impreuna, ne spuneam: daca al tau e baiat si a mea e fata… 😀

    Haideti cu totii si Cosanzeana va alege 🙂

  5. doina permalink
    Decembrie 8, 2008 3:53 pm

    hehe, carevasazica trebuie sa ma apuc de confectionat platosa…

    draga scomi, in privinta talentului de soacra cred ca ma pot intrece cu oricine…ramane numai sa-l conving pe fi-miu sa se insoare:)))

Lasă un răspuns

