Skip to content

Cum comentam?

Decembrie 2, 2008

nospamDragi cititori,

In urma dialogurilor aprinse din ultima vreme de pe blog, am fost nevoita sa fac un mic regulament intern pe care vi-l propun spre dezbatere.

Sunt o mare iubitoare de libertate in general, si de libertate de opinie in particular. Pe de alta parte, consider ca am acest drept de a scrie si a permite sa se scrie pe blogul meu doar ceea ce face parte din linia acestui blog. Vi se pare o exagerare?

Astept opiniile voastre. Multumesc!

11 comentarii leave one →
  1. Ramona permalink
    Decembrie 2, 2008 12:17 pm

    Nu-i deloc o exagerare.
    Ai dreptate.

  2. Abigail permalink
    Decembrie 2, 2008 1:03 pm

    foarte adevarata observatie: rareori sau chiar niciodata nu se modifica opinii 😦
    lucrul bun este ca le exprimam si le cunoastem si pe ale celor din jurul nostru. asa putem veni cu programe/proiecte, daca situatia o impune :D.
    felicitari pentru libertate, e mare lucru!!! 🙂

  3. Decembrie 2, 2008 1:50 pm

    nu ai optiune de moderare inainte sa apara comentariile? asa mi se pare cel mai sanatos.Si nu mai trebuie sa dai explicatii.

  4. viatalatara permalink
    Decembrie 2, 2008 2:06 pm

    iaca, mai nou am si aceasta optiune. dar am considerat ca este dreptul tuturor sa-si spuna parerea, de asta am ajuns atat de tarziu sa folosesc moderarea asta restrictiva.

    din pacate, vad ca sunt persoane care cred ca pot veni in casa mea (pe blogul meu) si murdari lucrurile care imi sunt dragi. le las sa vorbeasca, le explic (indelung si de mai multe ori) ca nu e frumos ceea ce fac, ca nu-mi voi schimba optiunile (pentru ca inteleg ca mi se adreseaza mie) si ca pierdem timpul degeaba.

    dar ele insista. atunci, cu parere de rau, din cauza ca: timpul meu este limitat si: cred ca este inutil sa vorbim unul chineza, altul franceza, nu voi mai da drumul comentariilor lor.

    cu adanca parere de rau.

  5. viatalatara permalink
    Decembrie 2, 2008 2:10 pm

    inca o data pentru delia, care continua sa nu se opreasca din comentat: nu imi este frica de tine, nici de parerile tale. doar ca nu am timpul fizic sa stau sa iti raspund tie de 100 de ori.

    chiar imi face placere sa scriu si sa polemizez, sincer! dar nu mai am timp. si e inutil.

  6. Decembrie 2, 2008 2:16 pm

    Mi se pare de bun simt „regulamentul „tau,si nu cred ca trebuie sa dai explicatii cuiva;sunt,din pacate ,multi rauvoitori,sau din cei care scriu ca sa se afle in treaba. Eu pana acuma nu am sters altceva decat un link care mi s a parut dubios,dar am activat „moderati comentarii „de curand. Mi s-a parut cam virulenta si reactia aceea a femeii bolnave ,dar am zis sa ma abtin, sa nu scriu ca sa nu o jignesc,nimeni nu zice ca numai femeile acelea fac acea boala,dar nu cred,din moment ca medicii cam confirma, sa negam total si acele cauze…nu ma supar daca moderezi comentariul meu,voiam numai sa imi spun parerea :)Numai bine. Doamne ajuta!

  7. viatalatara permalink
    Decembrie 2, 2008 2:22 pm

    Nici gand. Sofia a avut o reactie corecta. A avut dreptate… Numai ca eu nu cunosteam decat opinia oficiala, aceea a cancerului provocat de HPV. Comentariul ei a confirmat o data in plus argumentatia dr. Chirila.

    Problema nu e cu cei care au ceva impotriva articolelor de pe blog, este firesc sa nu fie toata lumea de acord cu ele. Ma bucur de comentariile negative, am mai spus-o si o repet. Problema e cu aceia cu care nu reusesti sa porti un dialog. Desi incerci.

    Nu voi sterge nimic din start, sa nu fiu inteleasa gresit. Dar, cum spuneam, consider ca, dupa 2-3 schimburi de replici, fiecare a inteles punctul de vedere al celuilalt si nu doreste sa ii bage cu forta pe gat propriile convingeri. E o chestiune de respect, pana la urma.

  8. Decembrie 2, 2008 2:38 pm

    este corect.
    Nici eu nu zic ca nu a avut dreptate,doar ca mi s a parut cam dura; in fine,bine ca nu mai e nici o neintelegere; eu sunt convinsa ca nu voiai sa „dai” in nimeni,si de asta am zis ca mi s-a parut cam violenta reactia aceea,insa este si ea de inteles,eu ma vait cumplit si cand ma doare o masea,asa ca nu am sa mai judec reactiile unui om suferind.

  9. treangelsmother permalink
    Decembrie 2, 2008 5:48 pm

    pacat ca ajungem sa apelam la astfel de metode si ca masura nu este in noi insine… Mi se pare corect sa moderezi orice din moment ce este blogul tau.Si eu voi face la fel daca va fi cazul.

  10. ane permalink
    Decembrie 3, 2008 1:38 pm

    Foarte bine, modereaza, nu te mahni nici tu si nu-i lasa nici pe altii sa se faca de rusine cu tot felul de nedelicateturi inutile. Blogul nu-i medicament pentru furiosi. Sint pastile pentru asta. 🙂

  11. anaida permalink
    Decembrie 3, 2008 5:09 pm

    Iertati-ma ca intervin, dar usa casei voastre am gasit-o deschisa. Am intrat, acordandu-i respectul cuvenit.
    Pe ea poate intra si un prapadit, poate intra si un ciumat, poate intra si un suflet chinuit, la fel de bine cum poate intra si un om daramat de durere, neputand sa-si controleze furia.
    Cel ce are sufletul daramat, chinuit de durere, manifestandu-si furia, nu are nevoie de pastile, ci de intelegere, de binecuvantare si de un cuvant bun.
    Ana a inteles. Numai daca treci printr-o experienta similara, poti intelege alta persoana, sau, daca Dumnezeu te-a inzestrat cu intelepciune si intelegere.
    Sa fim buni si luminosi.

Lasă un răspuns

