Skip to content

Test de personalitate

Noiembrie 28, 2008

telescPrimesti in dar un telescop. Esti nerabdator sa il incerci. Incotro il indrepti mai intai?

a) spre stelele cele mai indepartate, la care ai visat dintotdeauna, dar nu le-ai putut vedea cu ochiul liber;
b) spre lumea larga, pe care o poti observa acum ca-n palma;
c) spre adancurile cele mai de nepatruns ale sufletului tau.

Interpretarea testului:

a) poezie
b) politica
c) religie

Trist, dragii mei, nu e neaparat ca printre noi mai sunt atat de putini oameni religiosi. Trist e ca nici poeti n-au mai ramas prea multi.

3 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 28, 2008 4:01 am

    ce mi-a placut!!!!!!!! FELICITARI! cata dreptate ai…hmm.din pacate – in alta ordine de idei,desi -s atatia…oricum nu stiu cu cine sa votez 😐

  2. Noiembrie 28, 2008 11:10 am

    Da, tare ideea.
    F tare! Ce-i drept pt varianta c, m-a surprins sa vad religia 🙂 Doamne’ajuta!

  3. viatalatara permalink
    Noiembrie 28, 2008 11:32 am

    ah, trebuie sa-mi fac timp sa va povestesc despre cum e cu campania electorala la tara 😀

    postarea mea insa nu are nicio legatura cu alegerile de duminica… uitasem de ele.

    vorbeam asa, in general, despre noi, nu despre altii…

Lasă un răspuns

