Skip to content

Experienţe personale / efecte secundare (2)

Noiembrie 27, 2008
vacciiExperienţe personale / efecte secundare (1): Renaşterea lui Răducu

Continuam strangerea de date privind efectele secundare ale vaccinurilor „testate” pe proprii nostri copii. Informatii luate din comentariile de aici, din care am ales fragmente reprezentative. In paranteze sunt completarile mele.

Gabriela: baiatul meu cel mare a facut rubeola dupa vaccinul ROR. desi avea simptomele, cei care au facut analizele au negat ca ar fi fost, tocmai pentru ca era proaspat vaccinat. Stii ca pentru aceste cazuri s-a inventat termenul de “febra eruptiva”. O mare porcarie! Sunt si eu suparata… Fetita facea bronsiolita dupa fiecare vaccin si acum se pare ca are astm… ultimele doua vaccine nu i-am mai facut – anti-pertusisul – caci am inteles ca el era cauza, dar acum inteleg ca nu trebuia sa ii vaccinez deloc. I-am facut un vaccin impotriva hemofilus si am ajuns la spital cu pneumonie! Eu, daca as putea, as da timpul inapoi si nu i-as mai vaccina, dar raul a fost produs! Nu e de mirare ca nu reusesc sa ii mai restabilesc cu sistemul imunitar! Cea mai mare plaga e lipsa de informatie!

Doamna doctor Chirila sustinea ca poate crea repercusiuni foarte grave. Spunea ca din pricina vaccinarii haotice si exagerate au crescut numarul de cazuri de scleroza in placi, culmea ca nu la batrani, ci la tineri si copii!

ssickCristina: Eu am trei copii. Baietii mei nu au avut niciun fel de efect secundar la vaccinuri, doar foarte putina febra, asa ca nicio secunda nu mi-am pus problema sa vad mai departe. E drept ca vaccinul ROR mi s-a parut din start o tampenie, pentru ca eu am facut absolut toate bolile copilariei, pana la 3 ani, si de atunci nu am mai avut nicio problema de sanatate, asa ca m-am intrebat ce poate fi as de tragic daca un copil face pojar. Am vrut sa refuz acest vaccin la copiii mei, insa doctorita mi-a spus ca oricum le ofera o imunitate pentru doar trei ani, si ca vor face o forma mai usoara a bolii, asa ca intr-un final am acceptat fara sa stiu ce inseamna. Nu mi-am pus nicio problmea nici cand dupa vaccin mi-au dat ambalajul acestuia spre pastrare si cand am intrebat la ce serveste, mi-au zis sa-l pastrez o luna, caci atata timp pot aparea efectele secundare si sa stiu ce i s-a administrat.
Revenind la subiect, cu fetita mea lucrurile au stat altfel. la vaccinul de la 4 luni a tusit o saptamana foarte urat si am vazut ca includea si pertusis. La 6 luni insa a zacut de-a dreptul cu febra foarte mare timp de 10 zile dupa care a avut o eruptie cutanata, inca vreo 3 zile, care nu avea de la ce sa fie caci nu manca nimic, doar sugea. Si-a revenit dupa 2 sapt insa fiind vara am zis ca trebuie sa-mi amintesc sa discut cu doctorita la o alternativa pentru vaccinul de un an, caci pastrand proportiile cine stie ce ar putea pati…
intre timp ati deschis voi discutia… si iata…

Anca: personal, nu-mi venea sa cred cand auzeam mamici povestind ca puii lor nu au avut nici un efect secundar. ai mei intotdeauna au facut febra, au avut dureri de picior cateva zile dupa vaccin. uneori li s-a umflat foarte tare locul vaccinului. dar scriu asta din ce imi aduc aminte. daca as fi scris chiar atunci, poate ar fi fost mai multe detalii…

sick_childAurelia: Sora mea a reactionat urat la un vaccin, pe cand avea patru luni. Desi mama le-a comunicat medicului si asistentei ca tuseste, i-a fost facut vaccinul. A ajuns la spital pt ca nu ii scadea febra. O febra care era in interiorul corpului, in schimb la exterior era rece. Ulterior, mama nu i-a mai facut nici un vaccin. Acum, sora mea are 26 ani.
Fratelui meu, al treilea copil, nu i-a facut nici un vaccin, asta la sfatul asistentei, iar medicul nu s-a opus nicicum. Fratele are 18 ani. De unde trag concluzia ca se poate trai si fara vaccinuri.
Fetitei mele i-am facut vaccinarile din schema obligatorie, avand reactii febrile usoare. Mi-a fost teama la inceput, dar ne-a ferit Dumnezeu. Trebuie sa recunosc ca nici prea informata nu am fost cand am inceput sa-i fac vaccinurile. Toamana trecuta, printre mamicile cunoscute mie, era deja moda sa-si vaccineze copiii de 1 an, 1 an si jumatate, impotriva gripei (?!) Fara alte comentarii …

Astept in continuare povestile voastre…

19 comentarii leave one →
  1. boiereasa permalink
    Noiembrie 27, 2008 4:10 am

    Te inseli, Anca, nu am spus antipolio am spus polio, adica au facut boala, nu vaccinul. Ce am vrut sa spun si ce-ai inteles sint doua lucruri opuse. :)))
    Personal, cred ca boala este mult mai periculoasa decit vaccinul.

  2. viatalatara permalink
    Noiembrie 27, 2008 10:35 am

    aha, merci 😀

    iertare!

    ps: in aceste conditii, te-am scos de tot. stiam ca esti pro vaccinare, chiar m-am mirat 🙂 si medicii mei pediatri sunt pro vaccinare (doar cele din schema obligatorie). daca ai timp sa scrii cate ceva despre asta… daca ti s-au parut exagerari in articolele publicate pana acum… eu as pune si varianta „oficiala” 🙂

    pup

  3. Noiembrie 27, 2008 3:39 pm

    Fetita mea are 1 an si 8 luni si i-am facut toate vaccinurile pana la aceasta varsta. Nu a avut nici un efect secundar. Nici nu mi-am pus problema ca ar fi rau, desi auzisem astfel de opinii, mai ales – de fapt numai – printre enoriasii de la biserica unde mergem noi.

    Mi se pare o exagerare, cumva inscrisa in teoria conspiratiei. Putem totusi presupune ca firmele producatoare fac o campanie extrem de puternica pentru a-si vinde produsele. Dar daca aceste vaccinuri chiar fac mai mult rau decat bine, printre miile de medici pediatri din tara asta (ca sa nu spun din lume) nu se gasesc decat atat de putini care sa sustina adevarul (eu personal nu am auzit de vreunul, dar banuiesc totusi ca opinia este intemeiata dpdv medical)? Sa fie oare marea lor majoritate incompetenti sau rauvoitori?

    Nu e un mesaj malitios, (ma) intreb doar daca nu cumva se exagereaza…

  4. viatalatara permalink
    Noiembrie 27, 2008 3:48 pm

    raluca, si eu ma intreb la fel. ma enerveaza teoriile conspiratiei, atat de „la moda” azi. pe de alta parte, incep sa cred ca adevarul care ni se serveste oficial nu e chiar asa de adevarat.

    cred ca trebuie sa fim informati, asta e raspunsul. sa cunoastem ambele teorii pentru a lua o decizie. si mai ales, sa ascultam medicii, ca nu suntem noi mai destepti ca ei 🙂

    ai citit „info vaccinuri” 1 si 2?

  5. treangelsmother permalink
    Noiembrie 27, 2008 4:29 pm

    Eu an discutat chiar ieri cu un f.bun medic pediatru si din discutie am avut surprinderea sa constat ca pentru medici in principiu nu exista semne de intrebare deoarece vaccinele care se administreaza si cele suplimentare sunt de obicei prezentate de producatori ca fiind foarte sigure si eficiente . Nu cred ca medicii nostrii au avut acces si mai ales dubii in ceea ce privesc vaccinele pentru ca se pleaca de la premiza ca sunt bune… Cand i-am povestit doamnei doctor cele ce am aflat a ramas foarte surprinsa intr-un mod neplacut , cred ca se va documenta …Vedeti voi ca de fapt doar cei care le produc si cand spun asta ma refer strict la cei care fac asta (medici, cercetatori chimisti)stiu de fapt adevarul… Eu cred ca cele relatate sunt reale si cred ca, de fapt, nu exista la nivel de conducere mondiala un interes real pentru sanatatea populatiei si mai ales a populatiei din tari ca a noastra unde dupa cum putem vedea se fac experiente de tipul gardasil.La nivelul tarii noastre nu cred in conspiratie decat in jocul de interese financiare si politice dar la nivel mondial sunt sigura ca exista o conspiratie care nu se poate numi doar asa, ci mai corect ar fi sa se numeasca generatia Noii Ere care aduce cu sine o alta ordine si alta percepere asupra vietii si existentei umane si aceasta era noua este cea care i se va inchina lui antihrist .Deci in concluzie nu este o conspiratie a unui grup oarecare de oameni impotriva altui grup de oameni ci este Imparatia lui antihrist care prinde putere si care distruge tot ce i se impotriveste si care cu adevarat are interesul sa ne controleze, sa ne stapaneasca si sa ne mentina in stare de boala pentru a deveni dependenti. Cine nu crede acestea sau se mai indoieste sa citeasca cartea parintelui Serafim Rose Ortodoxia si Religia Viitorului si se va lamuri cu siguranta unde se incadreaza aceste fapte care se intampla in timp ce noi vorbim acum.Dumnezeu sa ne dea putere si sa ne intareasca in credinta sa putem rezista pana la sfarsit. Amin.

  6. nostrabrucanus permalink
    Noiembrie 27, 2008 7:40 pm

    Felicitari pentru idee si initiativa! O sugestie: clasificarea relatarilor per vaccin, cu mentionarea tipului de vaccin, nume comercial / producator, lot ( aveti datele pe carnetul de vaccinare) si tot acolo aveti si data la care s-a facut vaccinarea.

    Emoticon .. jos palaria! 😀

  7. Noiembrie 27, 2008 8:44 pm

    treangelsmother, am citit Ortodoxia si Religia Viitorului. Eu nici nu neg nici nu confirm teoria conspiratiei, despre care oricum nu am cum sa am prea multe dovezi, in afara a ceea ce ai spus tu, despre imparatia lui antihrist care stim ca va stapani la un moment dat lumea.

    Dar totusi, insist, un medic bun – iar in Romania si in lumea aceasta sunt multi, si nu neaparat slujitori ai lui antihrist – si-ar putea da seama de efectele nocive ale vaccinurilor, nu?

    Nu am citit inca “info vaccinuri” 1 si 2.

  8. viatalatara permalink
    Noiembrie 27, 2008 9:44 pm

    pe mine ma enerveaza teoriile conspiratiei din cauza ca, in loc sa ne vedem de propriile „conspiratii”, murim de grija globalizarii. a, ca sunt politicieni care ar trebui sa se ocupe de asta, bine, dar noi? sa ne vedem de ciorbele noastre 😀
    de fapt, ce ma deranjeaza este simplificarea nejustificata a chestiunilor internationale, care, cu siguranta, sunt mai complexe un pic decat „o mana de masoni care conduce lumea”.

    am gasit teoriile astea pe multe tipuri de bloguri, am fost chiar socata: si pe blogurile comunistilor, si pe blogurile yoghinilor – acelasi tip de articole! fratilor, noi, ca si crestini, ar trebui sa vedem un pic altfel lucrurile. Pr. Serafim Rose este cel mai bun exemplu, pacat ca nu e inteles sau e citit/citat doar fragmentar/contextual.

    raluca, te rog citeste acele articole, sa vezi ce ne framanta acuma 😀 medicii buni sunt buni, dar pot sa fie mai putin informati – asta daca pui in ecuatie faptul ca un medic bun are automat o varsta de 60-70-80 si nu stiu cat de bine umbla cu calculatorul.

    nostrabrucanus, ceea ce proprui este excelent, dar, din pacate, nu se poate face pe un blog. poate o campanie jurnalistica, sau un subiect de doctorat. cineva care sa monitorizeze efectiv un grup de copii dupa vaccinare, pe o perioada de timp. dintre noi, nu cred sa mai fi pastrat cineva seringa si prospectele vaccinului. si apoi, cate suntem aici? o mana de oameni. din care, cate scriem? 2-3…

  9. Noiembrie 29, 2008 1:21 pm

    Fetita mea, ca si a Ralucai nu a avut nici cel mai mic efect advers dupa vaccinari. Poate sunt eu mai plutitoare, dar nu cred ca vaccinurile s-au scos pe piata ca sa ne faca rau. Sunt convinsa ca medicii sunt bine intentionati, profesionisti si preocupati de sanatatea populatiei. Doar asta este meseria lor. Bineinteles ca exista si exceptii.
    Totusi nu sunt de acord cu vaccinarea excesiva a copilului, am ales sa nu-i fac nici un vaccin suplimentar

  10. viatalatara permalink
    Noiembrie 29, 2008 2:51 pm

    draga Ana, cred ca am fost gresit inteleasa. Am gasit niste articole interesante legate de vaccinari si le-am postat. am scris de 20 de ori pana acum ca eu mi-am vaccinat copiii – doar cu vaccinurile obligatorii – si asa imi recomanda sa o fac si medicul meu pediatru, un medic de execptie. am mai scris ca 3 dintre mamicile din cerul meu de cunostinte au ales sa nu-si mai vaccineze deloc copilul – si asta m-a pus pe ganduri, pentru ca toate trei sunt fete destepte. A patra mamica a ales sa amane vaccinarile dupa ce copilul implineste 1 an, cand sistemul imunitar e mai puternic.

    intai, te intreb daca ai citit articolele „Info vaccinuri 1 si 2” ca sa stiu daca discutam in cunostinta de cauza. dupa ce imi raspunzi, continuu discutia.

    multumesc!

  11. Noiembrie 29, 2008 5:59 pm

    Da, am citit, dar prin acest comentariu am vrut sa spun ca nu la toti copii vaccinarea da efecte adverse. Am inteles ca sunt niste articole publicate si ca incercati sa aratati toate fatetele problemei, ca mamele sa aleaga in cunostinta de cauza.
    Daca va deranjeaza comentariile mele voi tacea.

  12. viatalatara permalink
    Noiembrie 29, 2008 6:19 pm

    draga Ana, te rog nu te supara. in articolul „Info vaccinuri 1” se vorbeste despre o anumita categorie de efecte secundare, nu atat cele imediate, ci multe din ele aparute in timp sau, la o prima vedere, necorelate cu vaccinul in sine. problema nu este ca medicii sunt rau-intentionati, ci ca exista un anumit mit al „vaccinului infailibil” care ii face pe medici nici macar sa nu banuiasca vreun efect secundar mai apropriat sau mai departat in timp, in afara de febra.

    nimeni nicaieri nu a spus ca medicii sunt rau-intentionati, ci neinformati suficient. medicina e o stiinta care, din cand in cand, mai schimba cate un macaz. un exemplu este chiar alaptarea. in momentul in care s-a inventat laptele praf, mamele care voiau sa alapteze erau considerate de medici „denaturate” pentru ca insistau sa ii faca rau copilului (intarcarea era vazuta ca o trauma). dupa o vreme, s-a vazut ca asta a fost o greseala si s-a inceput sa se recomande din nou alaptarea. numai ca au mai ramas medici educati la vechea scoala, care considera in continuare alaptatul o prostie. medicul meu face parte din aceasta categorie. acum 6 ani, cand am nascut primul copil, am avut norocul de a fi citit suficient despre acest subiect si m-am batut pe viata si pe moarte cu pediatrul nostru ca sa alaptez.

    sper ca acum intelegi de ce incercam sa aflam mai multe fete ale problemei. uite, filmul cu Dr. Lipton afirma ca intreaga medicina alopata s-a construit pe baze gresite, darwnisite si materialiste si, de fapt, noi suntem mai mult energie decat materie. in fine, el spune multe, poate ai vazut filmul, nu mai detaliez. intrebarea este: daca intr-adevar medicina alopata este in eroare si peste cativa ani se va demonstra clar ca toate medicamentele si vaccinurile pe care le dam copiilor au fost o greseala? daca vocile care se aud acum, timid, vor deveni adevar peste cativa ani?

    cam asa pun problema. nu am invinuit medicii de rea-intentie si nu am sfatuit pe nimeni sa nu-si vaccineze copilul, din moment ce eu insami nu m-am hotarat ce sa fac cu propriul meu copil.

    citim impreuna si comentam, atata tot.

  13. Maria B permalink
    Octombrie 24, 2009 11:53 am

    E grea decizia de a iti vaccina sau nu copilul. Personal ma aflu in situatia de a refuza vaccinul ROR din cauza efectelor secundare posibile. Celelalte vaccinari le-am facut, prima fetita le are pe toate, iar a doua doar pe cele pana la 6 luni. E drept nu au fost efecte secundare mai mari decat febra moderata. Insa medicul nostru, care ne este si prieten bun nu ne-a recomandat vaccinarea, propriul lor copil fiind nevaccinat. Mama lui este asistenta in pediatrie de 15-20 de ani si a fost total de accord cu nevaccinarea nepotului ei. In plus nu e singurul caz de copil de cadru medical care nu este vaccinat. Se cunosc si beneficiile medicilor pt administrarea vaccinurilor, deci…e clar de ce majoritatea recomanda vaccinarea. De ce un medic ar refuza vaccinarea? E greu de crezut ca nu i-ar pasa de prorpiul copil, mai degraba pt ca ii vrea binele. Voi ce ziceti?

  14. Martie 3, 2010 8:57 pm

    Postez si eu un raspuns la comentarile voastre desi probabil nimeni nu-l va citi sau nu-l va lua in serios. Problema vaccinurilor la noi in familie se pune de cativa ani buni. Si asta indeosebi dupa ce un copil din familie a devenit autist de la vaccinul de un an. Efectele s-au vazut chiar de a doua. Parintii (oameni cu multa carte de altfel – tatal profesor univesitar in Bucuresti) au vazut imediat ca ceva nu este in regula: copilul nu mai comunica era mereu posomorat, nu se mai juca. Au umblat mult cu el pe la medici si intr-un tarziu i-a fost pus diagnosticul de autism. Acum are 7 ani si tot in lumea lui traieste – o lume neaccesibila, din pacate, celor din jurul lui.

  15. Martie 3, 2010 9:03 pm

    Un alt caz din orasul unde locuiesc: un medic chirurg renumit (intors doar de cativa ani din Belgia unde se ocupa cu transplantul de organe) a renuntat sa mai faca vaccinurile copiilor sai dupa ce copilul cel mare s-a confruntat cu o paralizie temporara la o mana dupa ce i s-a administrat un vaccin obligatoriu. Ar trebui sa judecam de 2 ori inainte de a lua o decizie. Stiati ca administram copiilor vaccinul antipoliomielitic desi in Romania nu s-a mai inregistrat nici un caz din anii 1970? De ce?

  16. symy permalink
    Martie 8, 2010 2:40 pm

    am o fetita care a facut 2 luni astazi 8 martie si trebuie sa ii fac vaccinul ….i-mi este ffff frica de urmari…..am fost la dr.si m-am progamat pt vaccin joi 11 martie….mi-a spus ca o sa faca putina febra,sa ii dau sup. paracetamol sau nurofen 2,5 ml si sa ii pun comprese reci la picior……..ce sa fac/???????????????? AJUTOOOR

  17. Martie 10, 2010 2:15 pm

    @symy – decizia nu o puteti lua decat voi,parintii.
    parerea mea este urmatoarea: in conditiile in care pericolul de a face bolile pentru care se fac vaccinurile este doar teoretic din moment ce bolile practic nu mai exista (nu vorbesc de vaccinurile contra gripei,rubeolei,varicelei,etc care sunt o enormitate in sine), insa pericolul de a exista reactii adverse este cat se poate de practic (chiar daca nu obligatoriu a se produce),
    EU UNUL nu mi-as supune copilul unui asemenea risc.

    Doamne ajuta!

  18. mirunel permalink
    Septembrie 28, 2011 10:43 pm

    Fiica mea a facut o reactie alergica la vaccinul de 2 luni…. dupa asta au urmat dermatita atopica si alergie la lapte de vaca…acum eu zic ca vaccinurile facute in maternitate si la 2 luni i-au suprastimulat sistemul imunitar…cine stie ce poate urma…astm, lupus, artrita, screloza articulara….si toate astea pentru a preveni niste boli aproape teoretice… regret enorm ca nu m-am interesat mai serios despre subiectul asta inainte sa o nasc…..

Trackbacks

  1. Razboi întru Cuvânt » UPDATE: Intre nebunia ucigasa a lumii si cuvintele vii ale Duhului

Lasă un răspuns

