Skip to content

Castigatorii concursului foto Orange 2008

Noiembrie 22, 2008

Ii vedeti aici.

Foarte multe fotografii frumoase, felicitari tuturor!

gyuri

Foto: Gyuri Ilinca, locul II, sectiunea alb-negru

4 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 24, 2008 1:24 am

    Urmatorul lucru care am de gind sa il fac este sa ma ocup de fotografie…M-am decis!!!

  2. viatalatara permalink
    Noiembrie 24, 2008 10:53 am

    haha! si eu am avut o reactie asemanatoare acum 3 ani, cand m-am apucat de fotografie 😀 am vazut niste galerii on-line si am innebunit! mi-am luat aparat foto si am inceput sa pozez in nestire 😀 insa nu e atat de simplu pe cat pare la prima vedere. fotografia e o arta, dar si o tehnica… trebuie ceva timp pana cand stapanesti tehnica, dupa care, esti liber la arta 😀

    ai citit asta? https://viatalatara.wordpress.com/2008/10/09/matisse/

  3. Noiembrie 24, 2008 6:59 pm

    Am citit articolul…chiar ca iti da tot felul de idei si conceptii…si-mi spune mie ca asa e si viata; de multe ori credem ca stim ceva dar am privit doar un aspect al scenei…si poate omul in ingustimea mintii lui nu va ajunge sa inteleaga total si absolut nimic din …pina si din ce traieste.

    Mi-ai mai dat de gindit…dar tot cred ca imi iau un aparat…poate fi interesant si pina ma obisnuiesc ca mi-au plecat puii de acasa trebuie sa fac ceva sa n-o iau razna…

    Mi-ar place sa locuiesti undeva pe-aproape…am mai bea o cafea sau un ceai impreuna …. Acuma nu cred ca m-ai refuza… 🙂

  4. viatalatara permalink
    Noiembrie 24, 2008 10:30 pm

    Intr-adevar, nu se pot compara discutiile de pe internet cu cele de la o cafea 🙂 Ieri a fost pe la mine Gabriela de la „Picuri de roua”, a fost o zi minunata… Altfel iti deschizi sufletul. Dar, Rodica draga, crezi ca ai putea intra intr-o casa cu icoane pe pereti? 🙂

Lasă un răspuns

