Skip to content

Puric de România

Noiembrie 11, 2008

15Joi

ora 19:30

la Sala Rapsodia din Str. Lipscani nr. 53

din Capitală

Compania de teatru PassePartout

prezintă spectacolul

MADE IN ROMANIA

Scenariul si regia: Dan Puric

puric

Conferinte Dan Puric si lansarea cartii „Cine suntem”:

11 Noiembrie – ALEXANDRIA – “CINE SUNTEM”
13 Noiembrie – Facultatea de Drept BUCURESTI – “ARTA, INTRE STIINTA SI ORTODOXIE”
16 Noiembrie – SLATINA – “CINE SUNTEM”
18 si 19 Noiembrie – CUGIR – “CINE SUNTEM”
20 Noiembrie – ALBA IULIA – “ARTA, INTRE STIINTA SI ORTODOXIE”
28 Noiembrie – PLOIESTI – “CINE SUNTEM”

One Comment leave one →
  1. Noiembrie 13, 2008 3:20 pm

    am cumparat cartea pt mine si pt 2 prieteni. s-au bucurat (cum se zice) foarte tare…

    „– Ce filme ne recomandaţi pentru întărirea caracterului şi a demnităţii creştine ?

    Dan Puric : M-am întâlnit ieri cu nişte tineri minunaţi. M-au întrebat şi ei ce film le recomand şi le-am răspuns că le recomand o radiografie la plămâni, de-a mea, pe care am făcut-o acum doi ani. Asta e cel mai bun film românesc. E un plămân sănătos, se pare, nu mi-au găsit nimic. Ceea ce e ciudat, fiindcă în Bucureşti mori sufocat pe stradă, din cauză că sunt multe toxine. Se găseşte o copie la policlinica cu plată, unde sunt foarte cunoscut „(pag. 85).

Lasă un răspuns

