Skip to content

Gonzales

Noiembrie 10, 2008

Gonzales este un catel artistic. Mama lui e angajata cu norma intreaga la o familie de artisti. Iar cum in familiile de artisti nu se pot naste decat artisti, inseamna ca si Gonzales e un catel artistic.

imn-curte-106

L-am adus de vineri, dar s-a purtat barbateste, muscand tot ce se apropia de el si nu seamana cu mama lui. S-a aciuat in fosta cusca a iepurilor si nu a vrut sa se miste de acolo nici macar pentru mancare, pe care trebuia sa i-o aducem la bot. Abia azi a dat semne ca vrea sa comunice, asa ca l-am dat jos, l-am scarpinat dupa urechi si l-am scos in curte. Statul degeaba si mancarea prea multa l-au ingrasat substantial. Pompilica l-a studiat de departe, s-a apropiat pe la spate, s-a infoiat, a dat cu gheara. Dar asa, in joaca. Gonzales, care a prins dintr-o data viata, a inceput a da din coada pe langa motan, vrand sa se apropie. Dar cum motanii nu vorbesc limba cateilor, Pompilica nu intelege intentiile amicale ale cozii lui Gonzales si e permanent in ofensiva. Da cu gheara, dar bland, iar Gonzales ii raspunde la fel, muscandu-l, in joaca.

I think this is the beggining of a beautiful frinedship…

imn-curte

9 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 10, 2008 11:58 am

    Si eu locuiesc „la tara”. Peste drum de mine este oras. Eu insa am dreptul sa am animale , asa ca am salvat de la moarte doua giste care acuma imi fac o mizerie nemaipomenita…M-am gindit sa le dau cuiva dar pe cind m-am trezit au facut cuib, au pus oua si acuma le clocesc…
    Le cheama Lily si Silly…

    Catelusul tau este tare frumos…

  2. Noiembrie 10, 2008 12:19 pm

    vai ,ce dulce eeeeeeeeee!!

  3. sotul autor permalink
    Noiembrie 10, 2008 12:36 pm

    Trebuie precizat ca primul cu care catzelushul a relationat aceste zile de cand il tzinem la noi, am fost eu, stapanul care ii da de mancare, dar si primul pe care l-a mushcat in noaptea in care m-am dus sa il ridic. Coltzishorii sai foarte ascutiti n-au reusit totusi sa imi patrunda pana la sange buricul degetului, semn al aceluias beautiful long friendship, care deja a inceput… Ma bucur de vestile bune de azi, tot de pe blog am aflat despre ele…-:)

  4. Noiembrie 10, 2008 1:44 pm

    Wow, GonzalesTv… Am pierdut emisiunea. Se da in reluare?:)

  5. treangelsmother permalink
    Noiembrie 10, 2008 3:10 pm

    Sa va traiasca si sa va pazeasca sanatos!

  6. Adriana permalink
    Noiembrie 10, 2008 8:13 pm

    Vai, mama, ce nume are….
    I se prezice un viitor ales.. ce-l faceti?:))

  7. viatalatara permalink
    Noiembrie 11, 2008 12:06 am

    cosmonaut!

  8. Irinuk permalink
    Noiembrie 11, 2008 10:24 pm

    S-a marit familia ?
    🙂

  9. viatalatara permalink
    Noiembrie 11, 2008 11:11 pm

    Ei, daca punem si broasca si greierul care locuiesc impreuna cu Gonzales si Pompilica in garaj, cam da!

Lasă un răspuns

