Skip to content

Din nou, la ţărănie

Noiembrie 4, 2008

Dupa expozitie, atrasi de niste postere mari, care anuntau ca Targul Taranului s-a mutat din Amzei la Muzeu, am zis ca n-ar fi rau sa mai dam o fuga la tarani. Tii, ce rau mi-a parut ca n-am avut aparatul de fotografiat! Mai ales pentru un domn care vindea rachiu in sticlute in forma de piese de sah, cu care se putea juca sah de-adevaratelea – piesele negre erau sticlute cu vin rosu, iar cele albe, cu tuica galbena. Daca luai un pion, trebuia sa-l bei, auzi vorba! Iar la sfarsit, castiga cel care nu se-mbata prea tare, cred!

Multa carne, in maldare, carnati, pastrama… Dar am luat doar faguri si miere. Si un borcan de dulceata cu kiwi si nuca, pe care il pastrez pentru musafiri, cand o mai veni cineva pe la noi. Cu ocazia asta, cred ca o sa se grabeasca! Si am mai luat ceva dragut, un ceas pictat de un domn care vindea numai obiecte la care te uiti toata viata: oglinzi si ornice. Iata si site-ul lui si iata si ceasul nostru…

ceasul

No comments yet

Lasă un răspuns

