Skip to content

La Mihai-Vodă

Octombrie 26, 2008
Sfânta Xenia

Sfânta Xenia

Astazi, dupa Liturghie, am fugit pana la Biserica Mihai-Voda, dupa Sfintii rusi. Biserica este foarte aproape de statia de metrou Izvor, cum mergi spre Unirii, pe dreapta, chiar in spate la Spring Time. De o frumusete desavarsita, dar ascunsa dupa blocuri, la fel ca Manastirea Antim. Cred ca este printre cele mai frumoase biserici pe care le-am vazut vreodata…

Nu era nimeni, asa ca ne-am bucurat in liniste de Sfinti. Va indemn sa va duceti, pentru ca, pe langa Sfintii Rusi pomeniti in anuntul de ieri, biserica mai are multe alte moaste, printre care ii amintesc doar pe Sfantul Apostol Andrei, Sfantul Stefan, primul mucenic, Sfantul Dimitrie, Izvoratorul de mir si Sfanta Xenia.

Un loc plin de pace, pe langa care am trecut de atatea ori, fara sa stiu ca, la doi pasi, era aceasta biserica deosebita…

7 comentarii leave one →
  1. Octombrie 27, 2008 12:35 am

    am pozat op nunta acolo, iti trimit invitatie pe mail sa vezi, mi-a placut si mie f mult biserica, si preotul!

  2. AdrianaB permalink
    Octombrie 27, 2008 1:17 am

    Dar langa Biserca Radu Voda, n-a gasit raiul pe pamant?:))
    (e o bisericuta mica, pe strada Sapientei…)

  3. Octombrie 27, 2008 1:20 am

    pai pe sapientei e Mihai Voda, nu?

  4. Octombrie 27, 2008 11:44 am

    biserica de pe strada Sapientei de care zice Adriana e aceea unde a slujit parintele Voicescu,viata lu a aparut la ed Bizantina

  5. viatalatara permalink
    Octombrie 27, 2008 1:26 pm

    ah, da, am auzit de Biserica Sapientei! Inainted de Pr. Voicescu a fost acolo Pr. Constantin Sarbu, care a dat din nou viata acelei biserici si comunitati. Sa cititi viata sfintiei sale… De el pomeneste Pr. Calciu, a fost preotul care l-a mangaiat dupa iesirea din inchisoare… el insusi fiind trimis la Canal.

    Am gasit aici un articol despre Pr. Sarbu: http://www.romfest.org/rost/oct2005/pr-sarbu.shtml

    Tare imi doresc sa ajung si la Sapientei. Nu mi-am dat seama ca e in aceeasi zona, dar acuma, bine ca stiu 😀

  6. Irinuca permalink
    Octombrie 28, 2008 12:31 pm

    E minunata icoane Sfintei Xenia pe care ai fotografiat-o…
    E una dintre sfintle mele „favorite”…
    Daca as avea vreodata o fetita, numele acesta ar fi cu siguranta in top:))

Trackbacks

  1. Razboi întru Cuvânt » CREDINTA FAST FOOD (News 26-27 oct.)

Lasă un răspuns

