Skip to content

… si roţile

Octombrie 19, 2008

Apoi am ajuns tocmai in Piata Crangasi, la adevaratii tarani. Ne-am umplut portbagajul de fructe de toamna, desi venisem pentru niste leacuri naturiste, luate insa nu de la Leacul, ci de la un magazin homeopat, Galenic Farm. Cum primisem de la bunica niste bani special sa iau copiilor sampon fara parabeni, am profitat de ocazie si mi-am luat si mie unul, pe baza de henna.

Si o crema de fata creata de farmacia respectiva, pe baza de uleiuri naturale si lanolina. Un miros care te trimite in illo tempore. Dar crema e buna. Si ieftina. Si naturala. Promit ca intreb farmacistele ce au pus in ea, sa va povestesc si dumneavoastra.

Concluzia mea e ca se poate trai eco si mai ieftin. Cat despre cremele preparate mai aproape de noi, pe baza teoriei locavorilor, sunt cele mai eco, pentru ca transportul lor nu polueaza.

Dupa care am ajuns, in sfarsit, acasa, sa va povestim si voua toate aceste intamplari banale dintr-o minunata zi de toamna…

10 comentarii leave one →
  1. gandestefrumos permalink
    Octombrie 20, 2008 12:57 am

    Anca, unde in Crangasi e farmacia asta de care zici? (eu produse homeopate iau de la Apifarm – pe Maria Rosetti). Leacul nu imi e deloc in drum, si cum am inteles ca e si scump mai bine ma abtin pt moment, da in Crangasi as da o tura…

  2. viatalatara permalink
    Octombrie 20, 2008 8:33 am

    Hai ca vin si cu adresa… Mai aveti putintica rabdare. Undeva, pe o straduta, cum iesi de la metrou pe partea cu piata, drept inainte. Partea buna e ca poti suna si face comanda de medicamentele sau produsele cosmetice respective, ca sa nu te duci degeaba 🙂

  3. Octombrie 20, 2008 10:19 am

    Anca, poate dai de veste si despre sampon, cum e, cum ramane parul dupa intalnirea cu el :D. M-ar tenta si pe mine.

  4. viatalatara permalink
    Octombrie 20, 2008 10:45 am

    cum sa nu! numai ca vreau sa-l folosesc dupa ce ma vopsesc… desi vad ca are in el firimituri de henna, cred ca e un fel de sampon-colorant natural. eu l-am luat ca sa reziste mai mult culoarea.

  5. Octombrie 20, 2008 11:30 am

    Da, interesant…!unde este localizat Anca, este si in drumul meu!toate cele bune!

  6. viatalatara permalink
    Octombrie 20, 2008 1:45 pm

    le-am scris un mail in care am cerut detalii si astept sa-mi raspunda… i-am convins ieri sa-si faca blog, sa se promoveze 😀

  7. Octombrie 21, 2008 11:26 am

    Multumesc pentru raspuns, Anca!

  8. viatalatara permalink
    Octombrie 21, 2008 1:30 pm

    vad ca nu raspund la mail, va dau telefonul si aflai voi detaliile: 021-3127422.

  9. mamaruta permalink
    Decembrie 17, 2008 6:20 pm

    da te-ai mutat la tara si iei creme naturiste din oraas??!!

  10. viatalatara permalink
    Decembrie 17, 2008 6:33 pm

    inca nu mi-am deschis fabrica…

Lasă un răspuns

