Skip to content

Frăţiorul salvator

Octombrie 16, 2008

O stire de ultima ora incalzeste inimile tuturor: s-a nascut primul bebe-medicament din Spania! Dupa ce iesi din socul nefericitei formulari („bebe-medicament”? pe cand bebele-detergent?), afli ca:

Javier a fost conceput prin selecţie genetică, special pentru a-l vindeca pe fratele său mai mare suferind de talasemie severă. El este rezultatul selecţiei in vitro a unui embrion asupra căruia s-a intervenit pentru a fi scutit de anomalia genetică de care suferă fratele său în vârstă de 6 ani. După această intervenţie embrionul a fost implantat în uterul mamei lui. Sângele din cordonul ombilical al nou-născutului va fi injectat fratelui său în speranţa că acesta va scăpa de beta-talasemie, forma cea mai severă a acestei anemii genetice, cauzată de o anomalie a genelor hemoglobinei. (Jurnalul national)

Frumos… iata ca se mai jertfeste cineva pentru fratii lui in ziua de azi. Stati asa, ca nu despre Javier vorbeam. Ca doar nasterea nu e o jertfa chiar asa de mare. Vorbeam de fratii gemeni ai lui Javier. Cum care? N-ati fost atenti? Sa reluam:

El este rezultatul selecţiei in vitro a unui embrion…

Stiti ce inseamna fecundarea in vitro? Desigur, toata lumea stie. Este un avort multiplu. Sper ca stati jos cand veti citi urmatoarele:

In marea majoritate a cazurilor sunt creati mai multi embrioni în eprubetã, cãci, tinând cont de procentul redus de reusitã, nu se poate cunoaste de la început numãrul necesar. Mai multi embrioni sunt transferati în uterul mamei, în speranta cã cel putin unul dintre ei se va implanta cu succes. Necesitatea transferului de embrioni multipli duce la aparitia sarcinilor multiple. Sarcinile multiple realizate prin aceastã metodã artificialã, implicã si reductia embrionarã. Asta înseamnã cã multi embrioni sunt eliminati, ca sã se îmbunãtãteascã sansele de supravietuire ale unuia sau doi embrioni. Actul de eliminare din organism, în mod programat, a unor embrioni reprezintã un avort, un omor. Multi dintre embrionii ce nu sunt transferati în uterul mamei constituie rezerva unui viitor tratament sau a unor experimente. Se cunosc cazuri când embrionii aflati în surplus sunt utilizati pentru obtinerea de produse cosmetice. În Marea Britanie, în perioada 1991-1998, din cei 750.000 de embrioni, câti au fost creati prin fertilizare artificialã, 237.000 au fost distrusi, iar 48.000 au fost donati pentru cercetare. (Provita)

Sa salvam o viata calcand peste cadavre. Daca fratiorii nenascuti ar fi fost intrebati si si-ar fi dat acordul, ar fi fost o jertfa. Asa, nu e decat o crima. Cu atat mai mare cu cat este asupra unor copii nevinovati, morti nebotezati. Dupa care nimeni, nimeni nu plange vreodata…

5 comentarii leave one →
  1. Octombrie 17, 2008 12:15 am

    Buna, Anca!

    Uite, ceva in completarea a ceea ce ai scris.
    http://cezarsalahor.wordpress.com/2008/03/22/avortul-orori-apocaliptice/
    Am citit mai demult articolul si m-am ingrozit. Initial vazusem filmul „Three extremes”(Dumplings) in care ca cineva practica aceasta forma de canibalism, dar am zis ca e ceva fictiv…

  2. viatalatara permalink
    Octombrie 17, 2008 5:16 pm

    draga mea… trebuia sa pui un avertisment celor care intra e linkul respectiv 😦 in fine. prea tarziu. am vazut si eu filmul de care povestesti cu 2 ani in urma, pe cand eram insarcinata. mi-a facut o impresie deosebit de puternica, cred ca si din cauza sarcinii. apoi am auzit de la o prietena ca este real. in fine. din seria „bebelusul-aliment”? sau „bebelusul-condiment”…

  3. Octombrie 17, 2008 9:29 pm

    imi cer scuze, anca, nu am intentionat ceva rau. cred ca poti sa stergi linkul, daca e prea horror.iertare inca o data.

  4. viatalatara permalink
    Octombrie 18, 2008 12:13 am

    ei, stai, ca nu m-am suparat. eram doar asa, catranita, nu e de ici de colo sa vezi un cap de copil intr-o furculita, nu?

  5. treangelsmother permalink
    Octombrie 18, 2008 11:42 am

    asta voiam sa zic si eu ca e nevoie de avertisment, eventual un mesaj concis despre ce e vorba ca eu „nevricoasa” cum sunt daca vizitez 2 linkuri din acestea pe saptamana visez urat un an intreg…daca am stii toate porcariile pe care le face vrajmasul am muri de inima…e bine uneori sa nu ne umplem creierul cu astfel de informatii care nu ne ajuta prea mult duhovniceste, mai repede ar trebui sa citim Vietile Sfintilor decat astfel de articole(ca cel din linkul respectiv)Nu sunt suparata doar ingrozitor de oripilata de ceea ce am citit .

Lasă un răspuns

