Skip to content

Hector

Octombrie 13, 2008

Eu sunt Hector. Am sosit aici, la tara, dupa un drum lung, intr-un rucsac branduit cu sigla unui mare operator de telefonie mobila. Pe care fosta proprietareasa il vrea inapoi. Pe rucsac, nu pe mine. Ea imi pusese numele de-a dreptul imposibil de „Beethoven”. Noua proprietareasa si-a smuls blana din cap cand a auzit cum ma cheama si a spus ca ei oricum nu-i place Beethoven, ca mai bine sa-mi zica Amadeus. Dar noul nume nu i-a placut sotului, considerand ca Berlioz ar fi mai potrivit.

Pana la urma mi-au spus Hector. Asa ca, in sfarsit, acum pot sa ma prezint: ma cheama Hector, sunt destept si jucaus.

Noii proprietari sunt uimiti de inteligenta mea. Spun ca, fata de iepuri, sunt un Einstein. Hm! Numai pentru ca vin cand ma cheama? Si ma cuibaresc la pieptul lor, torcand fericit? Ciudat. Nu vi se pare?!

9 comentarii leave one →
  1. irina flo permalink
    Octombrie 13, 2008 11:54 pm

    n-ai suflet, mai cocoana, zau asa… aduni toate lighioanele la mata-n ograda, le culcusesti in famelia mare si iubitoare, si apoi le vinzi/donezi la vreun columbo/porumbofil, sa le rupi inema nu alta. Pai frumos sade la mata?
    Acu’ serios, sa nu-l mai instrainezi si pe Hector ca io ma supar pi tini, da?

  2. viatalatara permalink
    Octombrie 14, 2008 12:00 am

    stiu ca sunt datoare cu o explicatie. iat-o:
    1. iepurii erau de o inutilitate desavarsita. buni de nimic, rod tot si nici nu stau la mangaiat.
    2. avem soareci, deci ne trebuie pisica.
    3. pisica mananca porumbelul care nu poate sa zboare.
    4. la nenea porumbofilu’, Jean va fi ingrijit si vindecat, nu alergat si zbuciumat ca la noi.
    5. nu plang dupa iepuri, cat dupa porumbel.
    6. Hector e foarte inteligent si afectuos. va face multi purici la noi. deja face.

  3. Octombrie 14, 2008 8:55 am

    😀
    pune-=i zgarda, cumpara-i spray (antipurici)
    si nu=i mai face poze cu albul verde, lol:)))

  4. viatalatara permalink
    Octombrie 14, 2008 9:09 am

    ai observat dof-ul? 😀
    ma joc un pic cu 50 1/4… imprumut! 😛

  5. Octombrie 14, 2008 11:46 am

    Deci v-a gasit pina la urma un pisoi 😛 Sa fiti fericiti impreuna si astept sa va vad si pe viu (de cind tot zicem ca venim pe la voi… cind putem veni, intr-un weekend?)
    In alta ordine de idei, eu am avut si iepure la viata mea si nu sint de acord cu tine – iepurii nu sint de o inutilitate desavirsita, iti zic io.
    Va pup cu drag, pe Hector pe mustati!

  6. Octombrie 14, 2008 11:48 am

    Am uitat sa iti zic: nu-i pune zgarda antipurici, se poate agata cu ea pe undeva prin curte, pe afara etc. Acum e cam mic ca sa ii faceti un tratament, cred – dar mai bine va povesteste vet-ul pe-ndelete (si oricum cind vine frigul mor puricii… dar cum banuiesc ca il tineti (si) in casa, mai bine vorbiti cu vet-ul).

  7. Irinuca permalink
    Octombrie 14, 2008 12:32 pm

    Bine ai venit Hector in mare familie virtuala 🙂
    Stiai ca esti vedeta deja?

  8. viatalatara permalink
    Octombrie 15, 2008 10:16 am

    alex, te astept cu tot cu pisoi pe la noi! vorbim vineri, ori la telefon, ori pe mail ca sa stabilim cum 🙂 va pup!

  9. treangelsmother permalink
    Octombrie 16, 2008 11:45 am

    Eu am avut odata un iepuras foarte bland si educat, cand stateam la bloc si nu facea deloc mizerie in casa si ii placea foarte mult sa fie luat in brate si mangaiat.Acum am doi dar sunt foarte salbatici si speriosi, ma zgarie mereu cand ii iau in brate, imi curat curtea de buruieni cu ei(n-am timp sa dau cu sapa deci dau cu iepurele),stiu ca mananca enorm dar fac o imensa bucurie copiilor mei si e suficient pe moment,nu ii las liberi ca sunt intradevar distrugatori si am si un motan vecin care le da tarcoale, asa ca ii tin in plasa pentru puisori, si ii mut de colo colo.Despre Hector ce sa zic eu iubesc enorm pisicutele desi sunt alergica la ele, sa va traiasca si sa fie vrednic cum se spune pe la noi adica sa va scape de soareci(pt. asta trebuie sa nu il rasfatati cu mancarea, si sa nu ii dati in nici un caz graunte de pisici)

Lasă un răspuns

