Skip to content

De la Macu’ la Leacu’

Octombrie 11, 2008

Am fost de dimineata invitati la o petrecere la Mac. Ah, demult n-am mai calcat pe acolo… Parca mancarea avea totusi gust, s-au m-am rafinat (sic!) de cand m-am mutat la tara?

De cate ori mananc la Mac (adica extrem de rar), mi se face greata. Motiv pentru care azi am luat cea mai inofenisva chestie la farfurie: salata de ton. Dupa care mi s-a facut greata.

Altfel, petrecerea a fost minunata. Voiam doar sa va aduc aminte, in cazul in care n-ati mai fost demult pe acolo, nici sa nu treceti.

Vad ca Alianta Familiilor si-a propus in mod deliberat si indiferent de calitatea mancarii sa nu mai calce pe acolo (vezi detalii). Tii, de parca mai era nevoie si de alte motive! Numai mirosul lipsit de izuri naturale al cartofilor prajiti te face sa treci pe trotuarul celalalt. Fratilor, nu vindeti sanatatea copiilor pe o jucarie! Am zis. Si-am fugit de aici.

.

Dupa care, profitand de faptul ca eram aproape si mai imi ramasesera niste bani din „cadoul” de ziua mea, m-am gandit sa dau o fuga la polul opus al sanatatii, in magazinul cu mancare eco & bio, Leacul, de langa Perla. Cateva produse si preturi…

Pe scurt: frumos si ametitor. Nu va duceti cu copii, daca vreti sa cercetati in liniste etichetele. In rafturi, o icoana cu Maica Domnului de la fondul plastic si un elefant ayurvedic (?!) cu 6 picioare rasucite in vant. Clar, sa fie toata lumea multumita. Doar nu oricine pune pret pe organic in ziua de azi!

Ce mi-am luat? Vedeti mai jos. Revin cu detalii… daca doriti.

6 comentarii leave one →
  1. Lorena permalink
    Octombrie 12, 2008 6:07 am

    Tu iti vopsesti parul, Anca? Sa-mi spui cum ti-a iesit, daca am vazut bine pe acolo…

  2. Octombrie 12, 2008 9:48 am

    ce magazin dragut!sapunurile sunt naturale?eu mi-am luat niste creme produse de „Bottega Verde”

  3. gandestefrumos permalink
    Octombrie 12, 2008 1:55 pm

    pai vrem detalii:) cum sunt cosmeticele? eu folosesc aproape numai produse de farmacie din cauza de piele f sensibila… astea cum sunt? si ma mai tenteaza sa incerc ceva vitamine naturale, ca iar am probleme cu imunitatea.. (ceaiurile Sonnentor le stiu de la alte magazine naturiste – delicioase;) )

  4. viatalatara permalink
    Octombrie 12, 2008 7:13 pm

    atunci mai aveti rabdare, ca voi povesti separat despre fiecare produs in parte.

    lorena, da, ma vopsesc de multa vreme, dar numai cu henna.

Trackbacks

  1. Cum să ne simplificăm viaţa? « Viaţa la ţară
  2. La “Naturalia” « Viaţa la ţară

Lasă un răspuns

