Skip to content

„Mesajele apei”

Octombrie 8, 2008

lacul Fujiwara

Am citit cu ceva vreme in urma un articol in revista Photomagazine despre care am gasit ulterior referiri si la Maica Siluana. Este vorba despre un experiment mai putin obisnuit: un japonez a fotografiat la microscop cristale de apa dupa ce a vorbit frumos, apoi dupa ce a vorbit urat, apoi dupa ce a injurat si dupa ce s-a rugat. Experimentul demonstreaza „stiintific” cat de mult influentam starea fizica si psihica a celui de langa noi numai printr-un gand urat. Pentru ca, sa nu uitam, si noi, oamenii, suntem 70% apa.

In 1996, intr-o zona puternic industrializata, japonezul Masaro Emoto a fotografiat molecule de apa dintr-un lac foarte poluat. Apoi a fotografiat aceeasi apa dupa ce cateva mii de oameni s-au rugat langa lac.

Uimitor, structura apei era diferita! Apa poluata era formata din particule haotice, pe cand apa fotografiata dupa rugaciune avea structura unor cristale in forma de floare.

;

;


Teste ulterioare au dovedit ca apa isi schimba structura moleculara in functie de gandurile si cuvintele unui om, sau in functie de muzica ascultata de el.

Iata cateva exemple de cristale formate sub influenta muzicii clasice si altele haotice, formate sub influenta muzicii rock:

;Emoto a lipit cate o eticheta pe sticlele de apa. Fiecare eticheta avea un alt cuvant scris, exprimand stari de iubire sau ura. Iata ce a rezultat:

Sa gandim frumos, cum ar spune Parintele Teofil, sa ne rugam neincetat, sa traim cu luare aminte, pentru ca daca gandurile bune si rugaciunea schimba structura apei, cu atat mai mult ii schimba si pe cei de langa noi si pe noi insine.

sursa imaginilor

6 comentarii leave one →
  1. Aurelia N permalink
    Octombrie 8, 2008 9:49 pm

    Da, foarte interesant. Candva, am pus pe forumul itsy bitsy o trimitere catre un articol care descria un comportament similar apei, dar care era al plantelor … De fapt, ca plantele sunt mai mult decat sensibile la trairile/gandurile celor din jurul lor (plante/oameni) am auzit cu mai multi ani in urma, si cu mai multi ani in urma (prin anii ’70) o echipa de cercetatori romani a „descoperit” si a vorbit despre sentimentele plantelor 🙂

  2. Ileana permalink
    Octombrie 8, 2008 11:41 pm

    Interesant. E clar ca rugaciunea si starea noastra launtrica au un impact asupra lumii in care traim.

    Totusi, nu inteleg cum poate influenta cuvantul scris structura moleculara a apei . Iar faza cu Adolf Hitler este…

  3. viatalatara permalink
    Octombrie 9, 2008 7:16 am

    Aurelia, o sa caut si eu articolul cu plantele. Eu sunt mai reticenta la astfel de chestiuni „paranormale”, dar, cum spuneam, Maica Siluana vorbeste despre ele (am citit tot la ea de iarba care se apleaca inspre gura iepurelui cand vrea sa o manance). Asa ca poate sunt lucruri normale, nu paranormale, dar nu avem noi ochi, nici sensibilitate, sa le vedem…

  4. viatalatara permalink
    Octombrie 9, 2008 7:17 am

    Ileana, si eu m-am gandit la faza cu Hitler 😀 Si am ajuns la concluzia ca sentimentele insele ale celui care a scris-o au influentat apa hahaha!

  5. gustermm permalink
    Noiembrie 26, 2009 3:27 pm

    imi puteti spune vă rog din ce numar al reviste photomagazine ati luat articolul, anul de la aparitie,anul de aparitie al numarului respectiv, paginatia, numele autorului articolului. Vreau să-l trec la note într-o lucrare. multumesc anticipat.

Trackbacks

  1. Dr. Bruce Lipton - Noua biologie (2) « Viaţa la ţară

Lasă un răspuns

