Skip to content

Ce mai desenăm

Octombrie 7, 2008

Fata lu’ mama, 6 ani si 3 luni…

Inspirate din Balul florilor:

Detalii:

Personaje din povesti:

Frumoasa din Padurea Adormita:

Baiatu’ lu’ mama, 3 ani si 10 luni…

Rapunzel in turn si diverse scene de lupta cu soldati inarmati cu sabii:

13 comentarii leave one →
  1. Octombrie 7, 2008 1:10 pm

    Chiar are talent! Lucreza îngrijit şi are simţul culorii. Am observat că redă destul de multe detalii pentru vârsta ei. Să vă trăiască!

  2. Octombrie 7, 2008 1:11 pm

    *lucrează 🙂

  3. Octombrie 7, 2008 1:46 pm

    Şi băiatul promite. O familie de artişti. 😉

  4. viatalatara permalink
    Octombrie 7, 2008 1:57 pm

    Multumim 😀

  5. Lorena permalink
    Octombrie 7, 2008 3:06 pm

    Frumoasa din padurea adormita este preferata mea. Bravo!!!

    Ah, ai Balul florilor? Imi doream sa o cumpar intr-un timp. Ilustratiile m-au atras initial, nu cunosc mesajul. V-a placut?

  6. viatalatara permalink
    Octombrie 7, 2008 3:10 pm

    Da, am luat-o duminica si le-am citit-o in masina, pana sa ajungem acasa 😀 Adevarul e ca pentru ilustratii am luat-o. Partea buna mai este ca face inventarul catorva legume si flori, fapt care le-a trezit interesul copiilor pentru mancare sanatoasa 😛 Dar povestea in sine nu e iesita din comun, binecunoscutul mesaj ideologic: sa nu-i judeci pe ceilalti, ca sunt buni si nu te papa lupul daca sari gardul. Cam atat. Dragutica. Ilustratia e minunata.

  7. Lorena permalink
    Octombrie 7, 2008 3:32 pm

    Multumesc. Si pe mine m-au amuzat (ilustratiile), imi place si stilul.
    Apropo de legume, ati renuntat la ideea de a va face gradina? Eu banuiesc ca lipsa de timp intr-un loc nou v-a impiedicat. Sa nu-mi spui, te rog, ca nu mai vreti!

  8. viatalatara permalink
    Octombrie 7, 2008 3:34 pm

    Pai avem o gradina cu ardei iuti, morcovi, telina si broccoli. Sotul s-a ocupat de ea. Am pus si poze. In momentul de fata, iepurii au mancat si pamantul din ea. Cam asa.

  9. Lorena permalink
    Octombrie 7, 2008 3:56 pm

    Ei, n-am stiut! Ce bine! Faceti gard in jur, belea cu iepurii astia!

  10. viatalatara permalink
    Octombrie 7, 2008 3:58 pm

    ii dam azi!!! cu fulgi cu tot!

  11. AdrianaB permalink
    Octombrie 7, 2008 7:05 pm

    Foooarte frumoase desenele:)
    Ce culori vii, sunt impresionata de Ile… Pupici de la C, haha:)

  12. Lorena permalink
    Octombrie 12, 2008 6:56 pm

    Revin pe fuga (baietelul ma dragaleste cu gand sa ma zboare de a computer ha, ha!). Cautam ceva pe Net si ia uite peste ce am dat:

    http://www.yeondoojung.com/artworks_view_wonderland.php?no=88

    Atat de mult mi-a placut ideea lui! Ce mai poze ar iesi cu asa o mama si copii talentati!!!
    Inchid acum, le voi arata si copiilor mei desenele voastre. Sunt cu adevarat speciale!!!

  13. viatalatara permalink
    Octombrie 12, 2008 7:12 pm

    super!!!

Lasă un răspuns

