Skip to content

Educaţia copiilor (1)

Octombrie 6, 2008

Am vazut de curand un filmulet care pune problema educatiei copiilor din ziua de azi, avand in vedere faptul ca atat ei, cat si noi, parintii, traim intr-o lume fara directie, cu valori rasturnate. De fapt, filmul se adreseaza mai ales parintilor care vor sa ofere o educatie crestina copiilor lor, totusi cred ca este de interes general si orice parinte ar trebui sa-l vada, pentru a-si pune cateva intrebari: Imi cresc bine copilul? Nu il rasfat prea mult? Ce efecte va avea asupra adultului de mai tarziu faptul ca ii cumpar tot ce isi doreste si ii ofer o viata plina de distractii? Imi pasa?

Am ezitat insa sa va arat filmul, pana acum, din cauza ca unele imagini nu sunt foarte bine alese, dupa parerea mea. Cu acest amendament, incercati sa-l vedeti si sa alegeti ce este bun, pentru ca, dincolo de imagini, sunt cuvintele Parintelui Serafim Rose, cel crescut in societatea „Disneyland” a Americii de secol XX…

No comments yet

Lasă un răspuns

