Skip to content

Ziua Animalelor in Parcul Tineretului

Octombrie 4, 2008

Cat pe ce sa infiem o pisica! Frumoasa, dungata, manierata, vaccinata si cu fundita rosie la gat. O mai chema si Brandusa, va dati seama! Am luat-o in brate, gata sa plecam impreuna… dar m-am oprit. Am avut o presimtire. Ceva nu era in regula. Pisica era prea… curata!

-Doamna, noi stam la curte… Nu cumva pisica asta a fost crescuta in casa? Pentru ca noi am vrea s-o tinem afara…

-Afara?! Adica… numai afara? Mda… ea e obisnuita sa stea si afara, dar… trebuie sa ii faceti un adapost, ceva… Cand vine frigul…

Am dat-o inapoi cu strangere de inima in cor. Ah! Dar iepuri, nu vrea nimeni?

Apoi am asistat la un specatcol de dresaj cu catelusa Kara. O catea care, pe cand era pui, a fost lovita de o masina in timp ce traversa impreuna cu mama ei. Mama ei a murit, ea a supravietuit si s-a refacut complet. Acum e mare, frumoasa si desteapta! Iat-o:

Si admiratorii ei:

Dupa specatcol am plecat tristi sa ne plimbam prin parc. Dar… n-am avut parte de plimbare, pentru ca in parc am dat peste… Targul Adoptiilor de caini ai strazii.

Lasă un răspuns

