Skip to content

Târgul Ţăranului din Piaţa Amzei

Octombrie 4, 2008

Va rog sa inchideti calculatoarele, sa schimbati frecventa, sa mergeti sa mancati intai si apoi sa priviti aceste imagini horror!

PS: Sa nu ziceti ca nu v-am spus!!!

Si o mentiune speciala pentru doamna din imagine: o alerg pe la toate targurile la care o prind. Face cea mai senzationala ciocolata de casa si cel mai bun serbet de trandafiri! Si cea mai buna prajitura cu crema! Uite ce inghesuiala era la standul dansei, nici o poza calumea n-am reusit sa-i fac!

Dupa care, in Tineretului, la Ziua mondiala a animalelor! Tii, ce zi!

8 comentarii leave one →
  1. Octombrie 5, 2008 6:07 pm

    mie nu mi-e pofta… si sint fucking pregnant:D

  2. viatalatara permalink
    Octombrie 6, 2008 10:51 am

    Gadjo or Rona? 😀

  3. Octombrie 6, 2008 11:11 am

    un hibrid… (inginerie genetica, ce stii tu:)
    de fapt, sint o gadja, dar ma identific mai mult cu odiseea lui stephane decit cu viata ronei, din filmul amintit.

  4. viatalatara permalink
    Octombrie 6, 2008 11:13 am

    aha 🙂 daca e adevarat ce spui, atunci trebuie sa ai o viata ca-n filme 🙂

  5. Octombrie 6, 2008 2:50 pm

    vraiment…
    e drept, adesea cu accente de telenovela, iar citeodata, cu ceva puseuri SF. dar, in mare, ca-n filme.

Trackbacks

  1. Festivalul de Teatru « Viaţa la ţară
  2. Viaţa la ţară prin ochii unui antropolog « Viaţa la ţară
  3. Din nou, la ţărănie « Viaţa la ţară

Lasă un răspuns

