Skip to content

În ceaţă

Octombrie 4, 2008

O dimineata perfecta de toamna. Iubesc toamna. E anotimpul meu preferat. Sunt nascuta toamna. Toamna e vremea amintirilor, a zabavei, a zgribulitului. Primavara ma doare capul. Vara e prea cald. Iarna e minunata, doar ca miscarile sunt prea lente, hainele prea multe. Toamna e perfecta. Te lasa sa respiri, nu te alearga. Toamna e din alt secol.

4 comentarii leave one →
  1. AdrianaB permalink
    Octombrie 4, 2008 6:20 pm

    De acord.. Octombrie e luna mea de suflet..:))

  2. Lorena permalink
    Octombrie 6, 2008 5:56 am

    Eu iubesc primavara, dar de cand ne-am mutat au trecut pe primul loc… hi, hi… noptile cu luna si ceata. Lumea numara pe aici, insa, diminetile cu ceata din august. Apoi asteapta ca iarna sa le aduca o zi de zapada pt. fiecare zi cu ceata din august. La anu’ ma pun pe numarat/ trecut in calendar si-am sa-i cer socoteala babei! Vad ca ne cam ocoleste.

  3. viatalatara permalink
    Octombrie 6, 2008 8:23 am

    si mie imi plac ceturile, dar doar la tara… 🙂

  4. Lorena permalink
    Octombrie 6, 2008 2:40 pm

    Atunci sa mai faci poze!

Lasă un răspuns

