Skip to content

Legatura dintre cancer si alimentatie (4)

Octombrie 3, 2008

Articol publicat in Formula As

Iata ce recomanda specialistii:

Alcool cu masura: barbatii – maximum 2 pahare/zi; femeile – maximum 1 pahar/ zi. Ideal: vin rosu, care contine resveratrol.

Carne putina: nu mai mult de 80 g pe zi. Mai multa carne de pui sau peste, decat carne de miel sau vita.

Carnea nu trebuie prajita prea tare si se consuma bucatile mai slabe. Ideal: somonul, care contine acizi grasi Omega 3 si vitamina D.

Fara grasimi animale: inlocuiti-le cu grasimi vegetale, mai ales cu ulei de masline. El contine acizi grasi nesaturati si vitamina E, care ne protejeaza de cancer.

Multe cereale si leguminoase: expertii recomanda 600-800 g/zi, impartite in 7 sau mai multe portii. Optati pentru produsele integrale.

Consumati zilnic produse din soia: lapte, branza (tofu), iaurt etc.

Multe legume si fructe: zilnic, intre 400-800 g, impartite in 5-10 portii. Substante bioactive se gasesc mai ales in crucifere (varza, conopida, broccoli, gulie etc.) si in usturoi. Citricele contin vitamina C, la fel si merele (soiurile vechi), afinele, socul, caisele, morcovii. Ceaiul verde: bautura ideala.

Sare, cu economie: maximum 6 g/zi. Inlocuiti-o cu mirodenii si verdeturi, bogate in substante anticancerigene.

Zahar de loc: pentru ca ingrasa, iar supragreutatea sporeste riscul imbolnavirii de cancer. Inlocuiti-l cu miere!

Sursa articolului

Anunțuri
No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: