Skip to content

Camera copiilor – mobilă şi accesorii

Septembrie 30, 2008

In aceasta imagine avem:

-pat supraetajat Ikea

-lenjerii de pat Ikea

-comoda Ikea

-veioza perete Ikea

-lampa tavan pestisori Ikea

-jucarie pestisori agatata de lampa Ikea

-doua etajere colorate Ikea

-lampa de veghe rotunda Ikea

-set de depozitare pentru usa Ikea

13 comentarii leave one →
  1. Irinuk permalink
    Septembrie 30, 2008 9:33 pm

    E minunata camera…simpla, practica, cu mult spatiu liber de joaca.
    Copiii cred ca sunt incantati, nici nu mai intreb.
    Dintre accesorii, si Mihnea are cateva la fel :))

  2. Septembrie 30, 2008 9:46 pm

    Atunci traiasca Ikea, nu? Si suedezii, cu preturile lor uriase, care le-au dat clasa firmelor romanesti de profil. Si noi tot Ikea…Ikea…Ikea

  3. Annamaria permalink
    Septembrie 30, 2008 10:39 pm

    Bine-ar fi sa fie o IKEA si in Ardeal!

  4. viatalatara permalink
    Septembrie 30, 2008 10:40 pm

    Cand spui preturi uriase, glumesti, nu? Noi am ales Ikea tocmai pentru ca este extrem de ieftin. Despre firme romanesti de mobila nu stim prea multe, din pacate. Toate celelalte magazine pe care le-am vazut (si ma refer la magazine normale, nu „de fite”), au preturi de 2-3 ori mai mari. As cumpara de la firme romanesti, desigur, dar spune-mi si mie macar un nume.

    Multumesc!

  5. Octombrie 1, 2008 10:45 am

    Cand spun preturi uriase, glumesc, da. Initial am crezut ca toate produsele cu preturi mici sunt fabricate in Asia sau in Europa de Est dar am constatat, cu mirare, ca multe sunt fabricate in Suedia, Danemarca, etc, unde salariile sunt foarte mari.La ei se poate sa iasa un produs cu pret decent, la noi nu. Nu mai vorbesc de faptul ca Ikea este singurul magazin cu spatiu de alaptat si schimbat scutecul din Bucuresti, iar la restaurantul lor au si scaunele pentru copii.
    @Annamaria, am inteles ca Ikea mai au de gand sa deschida un magazin in tara, poate nimeresc prin Ardeal

  6. flo-irina permalink
    Octombrie 1, 2008 11:29 am

    noi am comandat paturi la PIFU, societate romano-belgiana. foarte dragute si practice. Si destul de ieftine.
    ce-i drept avem un pat si de la Ikea, da’ noi suntem mai multi si nu ne ajunge. Am gasit unul 3 in 1, super

  7. viatalatara permalink
    Octombrie 1, 2008 5:16 pm

    Ana, eu am crezut ca tu ma certi. Da, am observat ca multe produse sunt fabricate in tari occidentale, ca sa nu mai vorbim de design. Productia enorma ii ajuta sa puna preturile astea ridicole, de asta nu prea au concurent, cel putin la noi… in Franta am vazut ca exista La Redoute, cu o gama de produse asemanatoare si cu preturi bune. Francezii sunt mai nationalisti in ceea ce priveste economia (cel putin) decat noi…

    Irina, multumesc pentru informatie!
    Daca mai siti firme romanesti cu produse ok si preturi bune, puneti aici publicitate, ca e gratis 😀

  8. Octombrie 2, 2008 12:00 pm

    imi place setul de depozitare pentru usa, daca mai ajungem in ikea luam si noi

  9. treangelsmother permalink
    Octombrie 2, 2008 1:36 pm

    am luat si eu din ikea pat supraetajat din lemn , am luat dulap de haine foarte incapator, adevarul este ca sunt preturi rezonabile pt salarii rezonabile (daca le ai)eu fac gimnastica cu preturile si caut mereu la oferte speciale cate ceva si uneori chiar gasesc.(de cate ori rostesc aceasta sintagma de „oferta speciala”imi aduc aminte de un articol de pe acest blog si ma pufneste rasul)

  10. the ex-owner permalink
    Octombrie 3, 2008 2:55 pm

    Dupa indelungi studii ale pietei de profil am ajuns la aceeasi concluzie: Ikea prezinta cel mai corect raport calitate-pret. In plus, modelele prezentate de Ikea sunt intr-adevar ingenioase, simpatice si eficiente. Daca mai punem la socoteala si mediul ambient extrem de placut al magazinului…ma declar un simpatizant al Suediei :))
    Inteleg ca in curand se va deschide un magazin asemanator, spaniol parca.

  11. viatalatara permalink
    Octombrie 3, 2008 3:36 pm

    Multumesc pentru vizita de pe blog, ex-ule 😀 Te asteptam pe la noi in continuare si in spatii mai putin virtuale!

  12. alexandra permalink
    Decembrie 3, 2009 12:27 am

    Mie imi pace camera pentru mine si sora mea mai mica dar sper sa nu fie prea scumpa pentru ca mami cu tati nu stiu daca ne-o vo lua.
    Multumesc.

  13. Iunie 28, 2012 9:41 am

    Patul supraetajat e solutie buna de gestionare a spatiului.

Lasă un răspuns

