Skip to content

Mulţumesc, prieteni!

Septembrie 29, 2008

sursa imaginii

10 comentarii leave one →
  1. doina permalink
    Septembrie 29, 2008 5:05 pm

    La multi ani cu bucurie! sa aveti o toamna frumoasa!

  2. viatalatara permalink
    Septembrie 29, 2008 5:57 pm

    Multumesc, draga mea! Toate cele bune si domniilor voastre! 🙂

  3. Adriana permalink
    Septembrie 29, 2008 7:35 pm

    Of.. tot soareci??? :p

    La multi ani, sa-ti fie toate spre mantuire!

  4. gandestefrumos permalink
    Septembrie 29, 2008 10:11 pm

    Multi ani in bucuria Domnului alaturi de cei pe care ii porti in inima! Te imbratisez, sa ne vedem cu bine, cand ne-o fi randuit

  5. viatalatara permalink
    Septembrie 29, 2008 11:15 pm

    multumesc, fetelor! Ioana, la multi ani si tie si multe binecuvantari!

    Adriana, asa-i ca sunt draguti? 😀

  6. Joanna permalink
    Septembrie 29, 2008 11:46 pm

    La multi ani spre mantuire si bine ai revenit in cafeterie:))
    Te imbratisez, Joanna

  7. viatalatara permalink
    Septembrie 30, 2008 12:17 am

    O surpriza la puterea a doua, in primul rand prin prezenta ta, apoi prin vestea cu cafetaria! 🙂

    Multumesc, mi-a(t)i lipsit!

  8. Adriana permalink
    Septembrie 30, 2008 2:29 am

    Joanna, unde-i A, ca n-o vad? Nu raspunzi la mailuri?:))
    Anca, nu sunt draguti, sunt o-ri-bili! Cu fundita, fara, oricum.. imi pare rau(mai sunt si creatii din-astea)…

  9. viatalatara permalink
    Septembrie 30, 2008 9:15 am

    eu raman la parerea mea ca sunt foarte finuti, doar ca miros ca niste sosete murdare…

  10. Joanna permalink
    Septembrie 30, 2008 12:47 pm

    Am uitat din viteza sa dau un ultim click saptamana trecuta si ai dreptate Adriana, nu era Anca in lista.Ma gandeam ca e busy si de aia nu scrie.
    Adriana, iarta-ma pentru email, sunt o zapacita.Va imbratisez.

Lasă un răspuns

