Skip to content

Dublă aniversare

Septembrie 29, 2008

Astazi am achitat in sfarist bucata de teren de langa curte, pentru care platisem doar avansul atunci cand am cumparat casa. Un sentiment de usurare care ne-a umplut de bucurie, chiar daca nu mai avem nici un ban in cont. Eliberarea de datorii este nepretuita, asa cum scrie si la Evanghelie (Matei 18, 23-35).

Tot astazi am implinit 31 de ani. Ma simt foarte bine, neschimbata de cand ma stiu. Eu, care credeam ca omul la 30 de ani este deja un batran plin de intelepciune, cu musteti carunte si pipa-n copltul gurii… Multumesc inca o data tuturor celor care m-au sorcovit, m-au sunat, mi-au scris si mi-au cantat. Am primit o multime de cadouri, incepand cu ziua asta minunata de toamna, prima zi cu soare dupa doua saptamani de frig. Multumesc, Doamne! Am mai primit apoi un album de istoria fotografiei de la sotul meu (care imi face intotdeauna cele mai surprinzatoare cadouri):

doua desene de la copi:

si un tort de lego:

precum si doua fotografii de la doua prietene foarte dragi, pe care imi pare ca le stiu de-o viata, chiar daca nu le-am vazut niciodata in realitate. Lorena mi-a trimis un copac:

iar Irinuca, un cer de aur:

Minunat!

Va imbratisez, prieteni, si va urez bucurie din plin!

8 comentarii leave one →
  1. treangelsmother permalink
    Septembrie 30, 2008 9:17 am

    La multi ani cu intarziere dar cu multa dragoste!Fie ca la capatul zilelor tale sa intalnesti pe toti cei dragi in Rai!

  2. viatalatara permalink
    Septembrie 30, 2008 9:19 am

    Multumesc! Iata o urare foarte frumoasa! Atunci fie sa te intlnesc si pe tine acolo 🙂

  3. irina flo permalink
    Septembrie 30, 2008 10:47 am

    la multi ani si de la noi, chiar daca am intarziat, (dar n-am avut conexiune.)
    Sa fiti fericiti si sa va rabdati pana la sfarsit

  4. Irinuca permalink
    Septembrie 30, 2008 11:20 am

    Inca o data LA MULTI ANI, si felicitari pentru scaparea de datorii 🙂
    Astept forografia cu tortul de lego :))

  5. Septembrie 30, 2008 12:04 pm

    La multi ani in bucuria Domnului aici, in viata aceasta, si o vesnicie in care sa dea Domnul sa ne intalnim (poate apucam si pe taramuri pamantesti, nu numai ceresti :)!

  6. viatalatara permalink
    Septembrie 30, 2008 12:23 pm

    Multumesc! Am pus si pozele, poftiti la tort! 😀

    Natalia, si eu sper ca ne vom intalni 🙂

  7. doina permalink
    Septembrie 30, 2008 7:47 pm

    desenul ala cu mica sirena presupun ca-i de la Ile, da ala cu pirati? hm, mi-a adus aminte de schitele pe care le facea Ilie la Vecernie la Frasinei :))

  8. viatalatara permalink
    Septembrie 30, 2008 7:53 pm

    nu sunt bre pirati, sunt „tortiu”, adica „tortues ninja” si sunt opera feciorului 😀

Lasă un răspuns

