Skip to content

La grătar (cărbune pe ciment)

Septembrie 27, 2008

4 comentarii leave one →
  1. Scomina permalink
    Septembrie 28, 2008 9:02 am

    M-am mai indragostit odata de voi, de ce continuati sa ma indragostiti permanent?
    E mai mult decat pot eu sa duc… Eu nu stiu sa fac asa ceva de frumos, si nici cunoscutii mei artisti, asa ca o sa folosesc astea ca arme complexe de complexare. Cand cineva din breasla mea ma supara, le zic: nu ma suparati, ca scot desenele lui Ile si lui Ioachim! Si ei plang: nuuu le scoate, Scomi, nuuuu! Si eu le arat si ei se imblanzesc si nu ma mai necajesc niciodata.

  2. viatalatara permalink
    Septembrie 28, 2008 4:13 pm

    Haha! Asta-i asasinat! Curat asasinat!

  3. Scomina permalink
    Octombrie 1, 2008 2:22 pm

    Uite, chiar nu v-am pacalit… pentru ca am avut aceste arme asupra mea, se pare ca elitele breslei mele n-au avut incotro si m-au primit ieri, intr-o adunare care parea firoscoasa si greu de patruns dialectal, sa incerc sa fac un doctorat. Am avut mari emotii, mai ales ca nu m-am prea pregatit. Dar! Am avut desenele voastreeee!
    V-am spus eu ca nu rezista nimeni logisticii mele. Asta pentru ca nu beneficiez de logica…, de aceea ma folosesc de logistica.
    Au cedat, i-am invins. Multumeeesc, draga Ile, draga Ioachim, blanzi cuceritori si fascinanti prieteni!
    De abia astept sa va vad!

  4. viatalatara permalink
    Octombrie 1, 2008 5:07 pm

    🙂

    Felicitari! Asta da veste buna!!!

Lasă un răspuns

