Skip to content

Noutăţi din grădină

Septembrie 24, 2008

11 comentarii leave one →
  1. Maria permalink
    Septembrie 24, 2008 8:28 pm

    Abia astept sa vina si puiutii. Multi, multi…

  2. viatalatara permalink
    Septembrie 24, 2008 9:30 pm

    Acum imi dau seama ca nu v-am mai povestit ca, de fapt, iepurii sunt amandoi masculi. Si, pe langa asta, vrem sa-i dam cat mai repede. Am auzit ca sambata e un targ de animale prin Obor. Mai nou, cautam pisica. Macar dupa ea nu trebuie sa alergi ca s-o mangai 🙂

  3. Maria permalink
    Septembrie 24, 2008 10:24 pm

    O, asa deci…
    Pai, tocanita de iepure, cu mamaliguta calda e un deliciu :))
    Insa, pentru asta e nevoie de multe alte „chestii”, asa ca, mai bine ii vindeti, intr-adevar.
    In copilarie aveam la tara, la bunici, doua pisici. Ma jucam mult cu ele, le mangaiam si imediat incepeau sa toarca. Cate amintiri am:)
    V-ati gandit bine.
    Pisicile sunt si jucause.

  4. viatalatara permalink
    Septembrie 24, 2008 10:33 pm

    Va rog, nu mai pomeniti de tocanita de iepuri pe blogul meu!!! Ca va invit la supa de pisica-favoprita-din-pruncie. Fara gluma!

    😛

  5. Maria permalink
    Septembrie 25, 2008 9:57 am

    Iertare, n-am stiut ca s-a mai pomenit si te supara asta 😦
    Ce sa-i faci, sunt om mancator de carne. Incerc sa ma las, ori, cel putin sa mananc mai putina.
    Astept postul Cracinului ca abia atunci ma abtin.
    Numai bine.

  6. viatalatara permalink
    Septembrie 25, 2008 10:05 am

    S-a mai pomenit si pe blog, si in afara lui 😀

    Hai ca nu m-am suparat, dar, totusi, intelegeti-ne si pe noi, nu ne-am luat iepuri sa-i mancam, ci sa-i crestem, educam si sa-i dam la facultate. Din pacate, iq-ul lor este destul de modest, asa ca suntem nevoiti sa renuntam la aceste vise si la acesti iepuri…

    Cautam familie iubitoare si postitoare care sa-i primeasca in sanul ei!

  7. treangelsmother permalink
    Septembrie 25, 2008 2:06 pm

    targul nu e la obor ci pe Colentina la rau adica mai exact in Parcul Plumbuita si taxa e de 50 ca sa intrati cu ei sa-i vindeti ceea ce nu cred ca o sa scoateti pe ei indiferent cate limbi ar stii sa vorbeasca , hihi, dar mai bine mai incercati in sat prin vecini.Cat in ceea ce priveste pisica eu cred ca pot sa te rezolv dar trebuie sa tii minte: nici un animal de casa nu prea bate blandetea iepurasilor pisicile fura mai mereu din casa sau de pe masa , unele mananca puisorii vecinilor iar in ceea ce priveste frumoasa porumbita o sa ramana numai puful si penele de ea , sunt foarte inteligente si nu se lasa deloc batute mai ales cand au de a face cu pasari ranite, crede-ma va este foarte bine fara pisici (daca nu aveti soareci)mai bine un catelus de rasa mai mititica si e mult mai util si binenteles poate fi mangaiat (pe merit).Fara suparare pentru iubitorii de pisici si eu le ador dar am experimentat convietuirea cu ele de foarte mult timp,nu prea am avut succes.

  8. viatalatara permalink
    Septembrie 25, 2008 3:59 pm

    multumesc, dar eu am auzit de alt targ: http://www.ziare.com/Targul_animalelor_fara_stapan__in_Parcul_Obor-317841.html

    oricum, nu vrem sa-i vindem, ci sa-i dam… cat despre pisica, multumim de informatii 🙂 o sa analizam si sper ca vom lua decizia cea buna 🙂

  9. Adriana permalink
    Septembrie 26, 2008 7:27 am

    Ah, noi am convietuit minunat cu un motan, un adevarat gentleman:)..
    Se zice ca animalele de casa imprumuta din caracterul stapanilor:D, si noi ne intelegeam de minune cu el.. Din pacate pentru noi, s-a dus..
    Orice ar fi, succes sa-l nimeriti pe cel care va seamana:)

  10. viatalatara permalink
    Septembrie 26, 2008 8:04 am

    Aoleu, daca e asa… am avut mai demult un pisoi, era atat de prost, de-a dreptul proverbial. Deci seamana cu stapanii, am retinut! 😀

  11. Adriana permalink
    Septembrie 26, 2008 7:57 pm

    haha…:)

Lasă un răspuns

