Skip to content

O campanie „Jurnalul Naţional”

Septembrie 20, 2008

Vă rugăm să fiţi alături de noi în această campanie. Descărcaţi afişul ataşat, tipăriţi-l şi lipiţi-l într-un loc vizibil. La intrarea în scara blocului, pe uşa şcolii sau a grădiniţei, în parc, în staţii de maşină. Aratăţi că vă pasă de fiecare copil dispărut şi ajutaţi ca aceşti copii să nu mai dispară! Împreună putem pune capăt acestor tragedii!

Vă mulţumim pentru că vă pasă.

Clik pe imagine pentru vizualizarea la rezolutie maxima:

2 comentarii leave one →
  1. Septembrie 21, 2008 8:32 am

    foarte utila campania asta.Acum vreo saptamana o prietena mi-a povestit ca era la locul de joaca dintre blocuri, si o mamica si-a lasat cei 3 copii, de 8,5 si 3 ani SINGURI sa se joace!si ea a plecat in casa.Si imediat dupa aceea fetitele mai mari au vrut sa plece cu alta fetita la un magazin, si sa-l lase pe cel mic singur!chiar m-am intrebat, oare mamica aia nu-si da seama ca e periculos pentru copii sa-i lase nesupravegheati, mai ales intr-un oras ca BUcuresti?

  2. Septembrie 21, 2008 8:34 am

    eu am scris mai sus, dar eram pe contul lui NIck ;))

Lasă un răspuns

