Skip to content

Puf şi pene

August 29, 2008

13 comentarii leave one →
  1. Adriana permalink
    August 30, 2008 4:06 am

    Foarte draguta familia ta:))
    Si mai vrei sa faci si ciorba din iepuri, tz tz tz!

  2. MihaelaMaria permalink
    August 30, 2008 7:54 am

    mie-mi plac piciorusele alea care cara un pampers greu si manutele care intreaba iepurii de sanatate

  3. Ileana permalink
    Septembrie 4, 2008 11:01 pm

    mai, mai, da’ in afara de iepuri si porumbei la voi nu se mai petrece nimic? 🙂

    (nu sunt rautacioasa, doar curioasa, nu te supara pe mine, da? ca eu gust mai degraba printese cu ochii rosi decat puf si pene ha ha)

  4. Lorena permalink
    Septembrie 7, 2008 7:15 am

    Iti trimit si eu un „puf”. Il vezi in crestet? A „aterizat” azi pe poarta noastra, caprimulgul tipator (pasare de noapte, care doarme ziua. Culmea, chiar dormea pe bara. Eram toti 4 la mai putin de 1 m de ea, baietelul stranuta de mama focului si ea dormea!!! A fost un vant puternic azi noapte (adus de uraganul de pe coasta)… trebuie sa fi fost debusolata.
    Zilele trecute 20 de curcani salbatici se ospatau in curte cu semintele de iarba abia aruncate de D. Cand, din intamplare, am iesit afara dimineata (nu aveam habar ca sunt acolo) au zburat toti in copaci. Sunt pasari grele si vad ca nu ezita sa se avante in varful pinilor.

    Ah, sa mai povestesti si pui poze, pe mine ma pasioneaza. Sunt intr-o perpetua stupoare si admiratie.

  5. Lorena permalink
    Septembrie 7, 2008 7:16 am

    Scuze, am uitat creatura (nu stiu cum s-o pun altfel):

  6. viatalatara permalink
    Septembrie 7, 2008 9:14 pm

    Lorena, ai o fotografie in album, „O dimineata cu ceata” care e cu totul si cu totul speciala…

    E draguta si pasarea… mai astept povesti din „arca” voastra 😛

  7. Lorena permalink
    Septembrie 8, 2008 1:40 am

    Multumesc, Anca. Stii ce faceau atunci? Pandeau curcanii (au revenit dimineata urmatoare) si se socoteau cum vor imparti penele pierdute prin iarba.

  8. viatalatara permalink
    Septembrie 8, 2008 8:06 am

    Bine, lasa curcanii. Fotografia e o capodopera, eu asta incercam sa-ti spun 😀

  9. Lorena permalink
    Septembrie 8, 2008 2:53 pm

    Da si nu prea. E cam facatura (m-am folosit de „spotlight” -parca asa se numeste-, programel Kodak).

  10. Lorena permalink
    Septembrie 9, 2008 2:37 am

    La mine este inca 8 Sept. V-am uitat. La multi ani!!!

  11. viatalatara permalink
    Septembrie 9, 2008 12:35 pm

    Ne poti spune si pe 9, nici o problema 😉

    Multumim, draga mea!

  12. irina f permalink
    Septembrie 10, 2008 2:34 pm

    la multi ani si de la noi, pty printi si printese! Cu intarziere, dar tot asteptam sa schimbi topicul, sa ne mai bagi in seama…

  13. viatalatara permalink
    Septembrie 13, 2008 9:59 pm

    multumim, dragilor! am fost plecati la mare si apoi, o saptamana am pus lucrurile la loc prin casa 😛

Lasă un răspuns

