Skip to content

De la munte

August 20, 2008

Tot in excursia la Moeciu, am mai avut cateva intalniri frumoase. Intai cu Sabina, la Busteni, care mi-a imprumutat o carte. Voi incerca sa-i fac o recenzie in curand. Apoi, la poalele Pietrei Craiului, m-am vazut cu Ileana si cu Silvia. Pe Silvia am cunoscut-o abia acum, desi ii citeam blogul de cateva saptamani.

Intr-un singur loc e mai bine ca la tara: la munte!

3 comentarii leave one →
  1. treangelsmother permalink
    August 20, 2008 4:57 pm

    da e cel mai frumos si intim vis al meu si al soţului este sa ne mutam la o tara de la munte daca mi se îngăduie expresia…mai ales ca eu am locuit in copilărie intr-un orăşel de provincie in defileul Dunarii la Orsova.

  2. sotul autor permalink
    August 20, 2008 6:24 pm

    sugestie: fa odata drumul de la brasov spre Bucuresti, ocolind, dar trecand prin cheile Buzaului. Sunt vreo 25 de km foarte rustici, exista chiar un sat fara curent la Artzagu. Pierdut intre munti. Iti poate atrage admiratia intr-un mod nebanuit.

  3. treangelsmother permalink
    August 20, 2008 7:48 pm

    sunt convinsa… parca il si aud pe al meu sot soptind

Lasă un răspuns

