Skip to content

Todo sobre Jean/ne

August 19, 2008

Buna ziua! Buna ziua! E cineva?… V-am adus factura de la gaze. Cu placere! Hei, ce aveti acolo? Cresteti porumbei? Care aripa? Ia sa vad! Eu sunt columbofil de peste 20 de ani. Mi-l puteti da mie, am eu grija de el. Bine, atunci, faceti cum vreti. Dar tot m-as uita putin la el… Uite-aici, la incheietura aripei, uite-o gâlmă mică… Asta-i bine, inseamna ca osul nu e fracturat. O sa se vindece repede. Pai eu stiu? S-o fi izbit de vreun perete, l-o fi urmarit o pasare de prada, vreun herete… Da, da. Dati-i atibioticul xmhgwdlkjefrh si, o sa vedeti, o sa se faca bine. Eu cred ca nu mai pleaca de-aici, asa zic. S-a atasat de locul asta. Numai sa-i faceti o cusca, asa, cu plasa in faţă, sa poata intra si iesi… Uite, va mai dau eu vreo doi-trei porumbei, sa nu fie singura… E fetiţă. Cum? Uite, scrie pe inel. E pui de 2008. Am vrut numai sa ma uit, sa vad daca n-a participat la concursuri. Dar e prea mica. Eu am casigat multe premii cu porumbeii mei. Am fost acum la opt zecimi de secunda de locul I, in Polonia… I-am antrenat. Greu. Sa vedeti, aveam la serviciu un coleg care crestea porumbei. Stateam cu el atatea ore pe zi, si el, numai despre porumbei imi vorbea. Zile la rand. Si uite-asa am inceput si eu sa fiu pasionat. Ma bucur. Foarte bine. Poate… cine stie? Da, vad, dar nu-i dati numai grau de mancare. De la grau poate avea ameteli. Porumbu-i cel mai bun. Iar painea… Vedeti ca de la paine i se face o crusta pe gat si nu poate sa respire. Dati-i antibioticul kjutysdkljhfg, il gasiti la orice farmacie, nu neaparat veterninara. O sa se faca bine. Luati si numarul meu. Daca aveti nevoie de ceva, dati-mi un telefon. Da. Vi-i dau, cum sa nu… Ne-auzim! La revedere!

Lasă un răspuns

