Skip to content

Nepreţuita

August 19, 2008

7 comentarii leave one →
  1. August 19, 2008 11:25 pm

    Ce bucurie! E atat de frumos…
    Multe multumiri si felicitari pentru fotografii 🙂

  2. Adriana permalink
    August 20, 2008 12:52 am

    Aha, deci Cosette era Gavroche, Gavroche era Cosette, iar Jean, era o Jeanette de fapt..:))
    Ce de rasturnari neasteptate, bine ca nu e confuzie si in capul lor..:

  3. Mihaela Maria permalink
    August 20, 2008 8:26 am

    sunt superbe fotografiile. copiii sunt incantati, horia mi a smuls promisiunea ca ii vom lua si lui iepurasi, porumbei, caine, papagali…

  4. viatalatara permalink
    August 20, 2008 9:26 am

    Multumesc… fetelor cu copilasi, care vreti sa vizitati gradina noastra zoologica, va asteptam cu drag!

  5. treangelsmother permalink
    August 20, 2008 4:48 pm

    atenţie la papagali va sfătuiesc sa evitaţi compania lor sunt foarte gălăgioşi si fac mult prea multa mizerie mai bine achiziţionaţi o pereche de zebre australiene eu am doua perechi sunt mai sălbatice dar sunt extraordinare si cânta , nu ca un canar, dar suficient cat sa atragă atenţia copiilor si sunt destul de ieftine in comparaţie cu canarii la care visez si eu…

  6. sotul autor permalink
    August 20, 2008 6:31 pm

    zebre australiene…ma speriasem. Bine ca e vorba de pasari. Nu de alta, dar o cusca de iepuri, un adapost pentru soparle, un azil pentru soareci, un bordei pentru un paianjen, o voliera pentru porumbei ma mai pricep si nu zic nimic: mai fac sambata sau dupa program! Dar pentru un grajd de zebre imi trebuie un an sabbatic de-adevaratelea…

  7. viatalatara permalink
    August 20, 2008 6:37 pm

    gata, vreau zebra! nu ma entereseaza! si un pui de elefant, il crestem in garaj! merci gabriela pentru idei 😛

Lasă un răspuns

