Skip to content

La cules de iepuri

August 19, 2008

8 comentarii leave one →
  1. August 20, 2008 8:47 am

    aaaa, obraznicii, mananca muscatele!

  2. viatalatara permalink
    August 20, 2008 9:24 am

    Lasa, ca si-au primit rasplata 😛

    (se intelege ceva din ultima poza?)

  3. August 20, 2008 3:20 pm

    da, o manuta mica prinde iepuroiul de urechi ;))

  4. viatalatara permalink
    August 20, 2008 3:58 pm

    hihi

    datorita urechii de iepure, bebe a zis deja „ureche” (foarte clar! dar doar o singura data).

  5. August 20, 2008 4:16 pm

    Faine poze! Stii ce imi place la voi? Ca gustati din toate placerile pe care le ofera viata la tara. Si noi stam la casa cu curte, in oras insa, dar deja m-am saturat de praf, iarba care creste de-a valma in gradina, in fine, cred ca nu prea mai stiu sa ma bucur de maruntisuri. Insa admit ca n-as mai sta in apartament nici bine platita! Mi-a placut mult curajul lui Praslea, l-a inhatat zdravan pe iepurila de ureche!

  6. treangelsmother permalink
    August 20, 2008 4:41 pm

    si noi am cules un iepuras evadat tot de urechi, evident, dar nu a ajuns la muscate … la noi exista in curte multe obstacole si chestii pe unde se poate furisa cu usurinta si nu ne permitem sa-i lasam liberi, ne este teama ca ii mananca pisicile (ultimul a avut un sfarsit tragic)

  7. sotul autor permalink
    August 20, 2008 6:17 pm

    asta noapte am auzit falfait de aripi si miscari bruste prin iarba. Aceste sunete s-au repetat de 2-3 ori. Ultima oara am sarit pe balcon si am vazut in gradina un pisoi incordat, ca spre prada. Jeanne era in pericol. Am sarit in sosete ca un ogar si de-acolo in gradina. Am salvat porumbita in ultima clipa. A avut noroc ca pisica n-avea habar de vanatoare. Era tanara leoaica….si batran vulpoiul. Adica eu. Semnat.

  8. treangelsmother permalink
    August 20, 2008 7:46 pm

    am executat si eu o astfel de incursiune in pijamale intr-o noapte cand am uitat coliviile cu pasarele afara si am auzit zgomote si zbatere de aripi … le-am salvat dar am tras o mica sperietura … acum mai nou n-am numai pasarele de adus in casa am si iepurasii, seara nu stiu pe cine sa bag mai intai in casa la cati de multi copii am capatat pe laga cei mari…

Lasă un răspuns

