Skip to content

Stiati ca…?

Iulie 29, 2008

… si vrabiile se lupta intre ele? Am vazut cu ochii mei, zilele trecute, doua, cum se tavaleau pe jos, pana cand una s-a pus cu ghearele pe pieptul celeilalte. In viata mea n-am vazut asa ceva, chiar mi s-a parut straniu. Niste pasari atat de vesele si de cuminti…

Oare noi cum ne vedem prin ochii lui Dumnezeu?

One Comment leave one →
  1. Alina-Gabriela permalink
    Iulie 31, 2008 1:00 pm

    cum sa ne vedem ca niste vrabii care se tavalesc pe jos si se scarmana pentru orice….

Lasă un răspuns

