Skip to content

Prostia omeneasca

Iulie 29, 2008

Atunci cand auzi un greiere cantand puternic langa tine, pe terasa, si primul gand este: „imi suna telefonul”.

Iar telefonul oricum nu suna ca un greiere.

2 comentarii leave one →
  1. irina f permalink
    Iulie 29, 2008 10:57 pm

    Adica vai de noi!
    Stii ca eu am vazut un licurici pt prima oara in viata mea in vara asta? Desi am trait l atara pan ala 18 ani.

  2. viatalatara permalink
    Iulie 30, 2008 8:41 am

    Cred ca licuricii sunt in anumite zone. Eu am vazut licurici intr-o tabara, in clasa a 6-a, in Targu-Jiu. Atunci imi amintesc ca erau atat de multi, ca ni-i puneam in par. Probabil ca am mai vazut si cu alte ocazii, dar singura amintire e de atunci…

Lasă un răspuns

