Skip to content

Electricitate, noaptea

Iulie 28, 2008

Nu, nu am, din pacate, de asta data poze. Poate ar fi fost suficiente, sau poate nu.

E noapte si se aud greierii. Imi culc pe cel mai mic dintre copii si ma gandesc la privighetoare cu dor. Afara, o lumina puternica, se aprinde brusc, dupa care dispare. Dupa cateva momente iar, imi inunda camera.

Imi amintesc una din ultimele nopti petrecute la bloc. M-am asezat pe geam, prinvind de ramas-bun imaginea care ma

(pauza lunga, de cateva zile. ce s-a intamplat? sa rezolvam misterul… prin poveste, cum altfel?)

No comments yet

Lasă un răspuns

