Skip to content

Iepu-TV

Iulie 23, 2008

Cei care ma cunosc stiu bine ca am ceva impotriva televizorului. Si asta dinainte sa citesc diverse studii extrem de convingatoare si inspaimantatoare privind efectele tv asupra creierului uman. Pur si simplu, este un mancator de timp, adica de viata, asa ca, acum 7 ani, imediat dupa casatorie, l-am dat fara urma de regret pana in prezent.

Dar iata ca, mutati la tara, ne-am luat televizor. Vi-l prezint in imaginea de mai jos.

Imi dau seama ca pierd foarte multa vreme, tolanita pe un scaun si cu cafeaua langa mine, privind la el. Dar sunt ca hipnotizata, nu ma pot desprinde. Copiii, de asemenea, fac ce fac si ii gasesc cu nasul lipit, vrajiti de imaginile spectaculoase pe care ni le prezinta. Din fericire, emisiunile sunt fara violenta si, deocamdata, fara sex. Programul meu favorit este filmul de aventuri „Disparitia firului de iarba in gura iepurelui”. Imi place, recunosc, am si eu slabiciunile mele. As fi in stare sa nu ma mai satur privind rontaiala continua si misterioasa. Pentru aceasta mica placere, trebuie sa ma sacrific si sa ma mai ridic din cand in cand, nu pentru a-mi aduce pop-cornul si sticla de cola la tv, ci pentru a mai aduna iarba, din ce in ce mai multa, direct proportional cu dorinta de a o vedea disparand. Am invatat care merge cel mai bine la rontait, care e mai zemoasa sau mai crocanta, in functie de emisiune. Este placut, relaxant si, in plus, incitant sa stai, sa privesti si sa nu faci nimic. Doar sa incerci sa dezlegi dileme de genul: „Ce-o fi in capul iepurilor?” „Cum vad ei lumea?” „Ce cred despre noi?” „Cum isi raspund ei la intrebarile existentiale si ce sistem ontologic ii calauzeste?” „Ce cred despre libertate?”

Mai ales ultima dintre intrebari mi se pare mai adanca si ma intorc adesea la ea. Gavroche, de cateva ori, a sarit peste plasa, fara insa a-si dori sa fuga de langa gard. Ce este libertatea pentru el, atunci? O provocare sau o gluma?

Uite-asa patesti cand devii dependent de tv. Incepi sa-ti pui intrebari la care nimeni, niciodata, nu-ti va raspunde.

E cool, stiam eu.

6 comentarii leave one →
  1. Adriana permalink
    Iulie 23, 2008 4:47 pm

    Ce dragut, vreau si io sa ajung la starea asta.. Vreau si io tivi din ala.. LOL

  2. treangelsmother permalink
    Iulie 29, 2008 1:46 am

    in cazul acesta trebuie sa ma mandresc si eu cu ga-ga tv.E adevarat ca pentru noi sinistratii de la bloc orice oratanie din curtea omului ne poate trezi curiozitatea … si eu ma trezesc stand uneori aparent fara un motiv logic sprijinita de peretele casei vechi privind la cele trei gaste care au supravietuit dorintei arzatoare de a impartasi dragosttea pentru viata la tara…(adica voiam sa spun ca am facut cadou vreo 4)si spionand fiecare miscare a lor pentru a descoperi parca o noua lume…

  3. viatalatara permalink
    Iulie 29, 2008 10:57 am

    haha, asa este. ne uitam si noi la gastele vecinului, cand trec pe strada. cand ne-am mutat aveau boboci. acum, bobocii sunt mari. este minunat. desi sunt convinsa ca nimeni din cei cu televizor nu ne intelege 😀

  4. treangelsmother permalink
    August 18, 2008 3:29 pm

    Trebuie sa spun ca m-am abonat si eu la Iepu-TV de duminica. Dar trebuie sa spun ca vedetele mele nu sunt asa de favorizate ca ale tale ca nu are cine sa le faca vila de lux cum au ai tai, daca stii vreun constructor de case de iepuri sa mi-l recomanzi si mie ca nu are cine sa faca proiectul pentru autorizatie…hihi

  5. viatalatara permalink
    August 19, 2008 11:39 am

    Carevasazica v-ati luat iepuri? hihi abia astept sa va vizitam! venim si cu nenea constructorul, poate va da idei 🙂

Trackbacks

  1. Cinci zile fără televizor « Viaţa la ţară

Lasă un răspuns

