Skip to content

Daruri

Iulie 23, 2008

De la Maica Xenia am primit doua lustre, exact ce ne lipsea din sufragerie. Prin magazine nu gasisem nimic care sa ne placa, si iata ca am primit fara a cere chiar ceea ce aveam nevoie.

Maica a stat prin temnitele comunistilor si l-a cunoscut pe Steinhardt. Suficiente motive pentru a fi fericita, ganditoare, rugatoare sub lumina lor.

4 comentarii leave one →
  1. adriana... permalink
    Iulie 23, 2008 2:38 pm

    MAI INTAI BUNA ZIUA…SI VREAU SA MAI SPUN CA E F FRUMOS BLOGUL TAU SI IMI PLACE F MULT CUM SCRII.EU NU PREA MI-AM DAT CU PARREA PANA ACUM SI DIN LIPSA DE TIMP…FETITA MEA E HOTUL TIMPULUI MEU…:)CRED CA E FRUMOS SA LOCUESTI DEPARTE DE ORAS SI MA BUCUR PT TINE SI FAMILIA TA…TE STIU DE PE BLOGUL IRINEI-„DULCE CASA”…
    CINE E MAICA XENIA?…

  2. viatalatara permalink
    Iulie 23, 2008 2:46 pm

    Buna ziua si multumesc pentru cuvintele bune. Maica Xenia este o maicuta de la Manastirea Diaconesti, calugarita de curand si care, vanzandu-si apartamentul, si-a impartit lucrurile personale in stanga si-n dreapta. Eu nu o cunosc, doar sotul, care a dus-o odata cu masina si a primit, la sosire, cele doua lampi si un scaun pe care n-am apucat sa-l fotografiez.

  3. irina f permalink
    Iulie 24, 2008 3:33 pm

    maaai, si la noi au ajuns o gramada de lucruri de la „doamna” Xenia. Ce mica e lumea!

  4. viatalatara permalink
    Iulie 25, 2008 5:11 pm

    🙂

Lasă un răspuns

