Skip to content

Gavroche & Cosette

Iulie 11, 2008

8 comentarii leave one →
  1. Adriana permalink
    Iulie 11, 2008 10:19 pm

    Foarte frumos… dar cam trista soarta lor.. 🙂

  2. lapasintrei permalink
    Iulie 11, 2008 10:24 pm

    Minunati :)!!!

  3. viatalatara permalink
    Iulie 12, 2008 6:52 am

    Adriana, dimpotriva, i-am salvat de la o soarta trista, cand am timp o sa povestesc. daca te referi la faptul ca i-ar chinui copiii, afla ca nu se intampla, pentru ca nu au fosrte mult curaj sa puna mana pe ei, decat ii mangaie pe spate (cand ii prind).

    Aurelia, multumesc! 🙂

  4. viatalatara permalink
    Iulie 12, 2008 6:58 am

    (hai ca am inteles cu intarziere: te referi la numele lor, nu? 🙂

    abia m-am trezit 😛

  5. Adriana permalink
    Iulie 12, 2008 3:16 pm

    Da, la nume, bineinteles… cum mai, sa ma gandesc la copii?:((
    Mi-au placut ff mult povestile respective, dar atat de intristata am fost de ele- nu stiu, atmosfera generala, ceva.. si acum imi amintesc.

  6. viatalatara permalink
    Iulie 12, 2008 3:54 pm

    pai, totusi, pentru Cosette se termina bine, nu? iar Gavroche devine erou 🙂

  7. August 11, 2008 2:57 am

    Scuze, gata, m-am acomodat cu „Viata la tara”, am gasit si amicii cei puficiosi. Ei stiu ca-s vedete online? Sa nu le spui, zic eu, ca nu-si mai incap apoi in blana si vor sta numai cu nasucurile pe sus.

    Laur

  8. viatalatara permalink
    August 15, 2008 12:45 pm

    🙂

Lasă un răspuns

