Skip to content

Insomnie la cerere

Iunie 28, 2008

Atunci cand apare amenzia, revine insomnia. Ptiu, a fost prima de cand m-am mutat la casa si se datoareaza exclusiv ideii cu revista. Am gandit noaptea intreaga conceptul, l-am slefuit, l-am periat si-n ochi, era perfect. Apoi, spre dimineata, dau un google search si vaz ca se mai gandisera si altii inainte de mine, ca mai exista si revista, si asociatie cu acelasi nume. Am ramas cu buza umflata si cu noaptea furata.

Am uitat, carevasazica, ca un proiect din asta ma lasa, de voie, fara somnul si asa in cantitate simbolica pe care-l prind chiar si atunci cand n-am nimica de facut. Am uitat ca am renuntat la job cand m-am mutat la casa, am uitat ca am vrut sa ma dedic exclusiv cratitei. N-au trecut nici doua luni de atunci. Poale lungi si minte scurta! Ce m-a apucat? Ce ma fac ca nu-mi trece! Cand sunt atat de fericita asa, cu polonicu-n mana stanga si tastatura-n dreapta… Cred ca am un virus in sistem, e clar. Poate nu stiati, dar sunt nascuta in aceeasi zi cu Cervantes. Sa mori de ras, nu alta. De ce eu?!

Eu vreau sa dorm. Sa-mi cresc copii. Sa am un blog amarat unde sa bantui cand ar trebui sa sforai. Si nu vreau sa nu dorm, sa-mi rod unghiile, sa scot reviste de care n-are nimeni nevoie, sa educ taranii, sa-i enervez, cine stie. Vreau sa stau pe spate si sa privesc norii. Nu vreau sa scot reviste! Help!

Dar nu ma aude nimeni. Doar insomnia mea, singura treaza la ora asta. Ma priveste ironico-sagalnic, imi ia barbia-n maini si-mi sopteste suav:

-Ne vedem diseara?

8 comentarii leave one →
  1. Iunie 28, 2008 11:38 am

    ba sa nu va vedeti diseara:) hai ca dupa o noapte civilizata de insomnie, tre sa iti vina sa dormi. eu uneori ma invartesc in cercul asta: insmonie pana nu mai pot de oboseala, apoi sucombare sub forma de somn, dupa care imi revin suficient cat sa primesc cu bratele deschise urmatoarea insomnie. asta in conditiile in care cred ca m-am nascut cu un deficit de somn pe care nu stiu cand mai apuc sa-l acopar. am zis in repetate randuri, repet aici, sper sa dorm strasnic pe lumea cealalta – pentru inceput;)

  2. viatalatara permalink
    Iunie 28, 2008 11:51 pm

    ecuatia nu se pune si la mamele care alapteaza 😛

  3. treangelsmother permalink
    Iunie 29, 2008 9:33 pm

    referitor la insomnie, ce sa zic…nu cred ca am posibilitatea sa sufar de asa ceva. Pentru ca asta ar insemna sa ai un somn normal in fiecare noapte si apoi – pac la un moment dat insomnia isi face aparitia…din divese motive:idei noi revolutionare, probleme familiale etc, dar eu nu mai stiu ce e un somn normal de noapte de cand am nascut primul si al doilea si al treilea copil, de cand m-am mutat la curte si in acelasi timp am construit si casa si copii si toate odata, pentru ca mereu e cate ceva care sa iti intrerupa somnul: otuse de copil ,o vorba spusa in somn mai tare, un scancet slab sau un planset de-a dreptul, un caine urland, o cucuvea ratacita,un trosnet in soba … si daca nu e, din obisnuinta ma trezesc sa verific copiii, daca dorm bine sunt acoperiti sau au cazut din pat, daca mai respira sau tusesc…sau pur si simlu deschid ochii proaspat iesita din vis si ascult linistea noptii, greieri,caini sau cocosi… nu mai conteaza …pentru ca apoi sa adorm la loc ca si cand nimic nu s-a intamplat si iarasi visez ca sa ma pot trezi din vis…si sa ascult sau sa bantui propria casa in camasa lunga de noapte…si daca n-as fi constienta total de trezirea din somn sa ma consider de-a dreptul somnambula.

  4. viatalatara permalink
    Iunie 29, 2008 11:19 pm

    asa, asa, asta incercam si eu sa zic, noi, mamele, nu avem cum sa fim insomniace, pentru ca oricum suntem asomniace 😀

  5. gandestefrumos permalink
    Iunie 30, 2008 12:23 am

    Vai, mamelor dragi, ma puneti pe ganduri. Adica insomniaca sunt si eu… da’ acum am o dilema: sa imi caut motive mai bune de insomnie (de pilda sa ma „fac” mama ori sa ma mut la curte ori macar sa am cocosi sau greieri cantareti prin preajma)ori daca nu astea, macar sa imi rezolv cumva cu somnul ca nu se merita pentru motivele pe care le am… hmm.. o sa ma gandesc la asta inainte sa adorm:) somn usor, fetelor!

  6. viatalatara permalink
    Iunie 30, 2008 9:09 am

    fa-te mama 🙂

  7. gandestefrumos permalink
    Iulie 1, 2008 11:38 am

    m-as cam face io, da’ deocamdata… nu se arata…;)

  8. treangelsmother permalink
    Iulie 31, 2008 2:41 pm

    roaga-te sa se arate si va veni, cu siguranta e deja cel putin o gagalice care te asteapta!

Lasă un răspuns

