Skip to content

Aproapele nostru

Iunie 25, 2008

-Am avut trei copii, imi povesteste ea, dar unul a murit, cand avea trei luni. Doctorii mi-au spus ca laptele a avut o bacterie, ceva…

-Care lapte? Nu-l alaptati? La trei luni?!!

-Nuuu, l-am alaptat doar doua saptamani, ca n-am mai avut lapte. SI pe ceilalti copii la fel…

-Cum sa nu mai aveti lapte? Nu exista asa ceva! Nu cumva i-ati dat biberon?

-Ba da…

-Si apoi a rafuzat sânul, stiu, asa se intampla, se intarca… Nu stiati ca pana la 6 luni, copilului i se da doar ţâţa, nimic altceva?

-Ba da, stiam… dar noi, aici, la tara, cu treburi, nu prea mai avem timp… Si apoi, laptele era bun, dar nu stiu ce-a avut, ca asta micu’ s-a deranjat la stomac si seara, cand am ajuns la doctor, a murit acolo… Cica a fost o bacterie, ceva… Am crezut ca imi pierd mintile, dar uite, pana la urma am mai facut un copil. Mi-a zis lumea ca am curaj… Dar pe el n-o sa-l uit niciodata…

_________________________________

-Si sotia dumitale, ce mai face? il intreb.

-Iar e in spital…

-Vai, saraca… de doua luni ba e in spital, ba acasa… mai mult zace…

-Da, i-am facut toate analizele. Nimeni nu stie ce are, ca ii ies bine, dar ea are ametelile astea, de nu se poate tine pe picioare… Am fost si la un om care i-a aratat tot, ce farmece i s-au facut…

-Aoleu! Ati fost la vrajitor?!

-I-a spus tot, cineva ii face rau, din casa… Acum am internat-o la „9” si am dat peste un doctor destept… prea destept doctorul asta! Ce crezi ca avea… Mi-e si rusine acuma… O malena!

-Malena? Ce e asta?

-Ceva ca sa nu mai faci copii… Si uite, toate efectele secundare de la asta i se intamplau ei. Toate! Prea destept doctorul asta…

No comments yet

Lasă un răspuns

