Skip to content

Nunta in sat

Iunie 14, 2008

Azi-dmineata, pe ulita noastra, se auzi o muzica de voie-buna. Ma uit pe geam si vad un acordeonist oprit la noi la poarta si un om cu tuica, dandu-i lu’ barbatu-meu sa bea. Asa e obiceiul pe aici: la nunta, se merge din poarta-n poarta si sa cinsteste lumea. Tare frumos! Te duci cu sticla plina de tuica si te intorci plin de urari. Asadar, satul nostru este muzical: se canta si la nunta, si la inmormantare.

Cum am pentru acordeon o sensibilitate aparte, trebuie sa va spun ca am iesit pe poata in urma celor doi nuntasi si am inceput sa joc. Cum nu a fost nimeni sa ma filmeze si sa ma puna pe youtube, nu am ce sa va ofer in mod special, decat aceasta povestire scurta, din care va puteti imagina atat momentul, atmosfera, sentimentele protagonistilor, cat si faptul ca autorului ii place la tara. Camera se apropie din dreapta sus pe femeia care topaie, ea intoarce capul si priveste fix in cadru. Cadrul se apropie pe ochiul ei, apoi se departeaza si vedem aceeasi femeie, privind fix in camera, din fata unui calculator, si spunand: Stop cadru! Noapte buna!

12 comentarii leave one →
  1. Iunie 15, 2008 12:45 pm

    LOl, tu ai vazut prea multe filme:))

  2. viatalatara permalink
    Iunie 15, 2008 2:57 pm

    haha, n-am mai vazut un film de un an de zile! chiar l-am rugat pe ochiuldinceafa sa-mi aduca maine un film (poate citeste aici si nu uita).

    dar asa, in general, ai dreptate, am vazut prea multe filme.

    mai mama, tocmai mi-am dat seama ca n-ai fost inca pe la noi. te asteptam, cu acordeonul, far’ de care n-o sa vezi faza din filmul de mai sus lol

  3. Iunie 15, 2008 6:34 pm

    daca n-ai chiuit, tot degeaba :))

  4. viatalatara permalink
    Iunie 15, 2008 7:13 pm

    ei, prezenţa mea e mai discretă 😛

  5. Ileana permalink
    Iunie 15, 2008 10:49 pm

    Tu vorbesti serios?!? Mey, eu nu-mi revin …

  6. Ileana permalink
    Iunie 15, 2008 10:50 pm

    Hiii, am uitat sa ma loghez cu pseudonim :))) Pot sa trag patura pe ochi?:)

  7. viatalatara permalink
    Iunie 15, 2008 11:06 pm

    tii, mama draga, trebuie sa ma cunosti intr-o zi, numa asa, pe internet, vad ca ti-ai facut o impresie gresita despre mine.

    lol

    in alta ordine de idei, as vedea un film. zic si eu, poate ma aude ochiuldinceafa…

    8)

  8. Iunie 15, 2008 11:06 pm

    o sa va vizitam candva…dar nustiu cand, ca plecam la mare repejor si stam mult, din fericire:)

  9. viatalatara permalink
    Iunie 15, 2008 11:08 pm

    bravo! vacanta placuta si vreme faina! poate va vizitam noi, atunci, daca stati acolo pana la toamna 😀

  10. Iunie 16, 2008 9:21 am

    hhahaa.
    Nu, da mai mergem odata in toamna!

  11. Iunie 17, 2008 12:27 am

    haha!!! foarte haios satul vostru muzical:) in alta ordine de idei, am (re)gustat si eu recent din normalitatea firescului care se mai pastreaza inca la tara. e ceva esential in simplitatea si randuiala vietii la tara, pe care parca nu le vezi decat dupa ce te-a prins vartejul „haosului” urban. cred ca o sa se caste o prapastie tot mai mare intre cele doua „esente” – iar cea spirituala parca se odihneste mai bine in vesnicia satului:) e, oricum, atat de colorata si savuroasa randuiala firescului de la tara… 😉

  12. viatalatara permalink
    Iunie 17, 2008 8:22 am

    foarte frumos… chiar acum incercam sa scriu ceva despre asta, numai sa am vreme sa termin… multumesc pentru vizita si pentru cuvinte, intotdeauna o placere sa te citesc…

Lasă un răspuns

