Skip to content

Intoarcerea lui Piuliţă

Iunie 12, 2008

Uraaa! L-a gasit fata cea mare azi-dimineata, tot langa gard, s-a intors la locul unde l-am intalnit prima oara, dupa ce il cautasem aseara in toata curtea. Am dat sa pun mana pe el, iar cand l-am atins, a zburat mult, mult! Apoi iar l-am cautat, vorbindu-i, si cand l-am gasit, n-a mai zburat deloc, dar deloc. I-am dat sa manance si sa bea, l-am pus in cuibusorul pe care i l-am facut in ghiveci si acum e sus, langa noi, la calculator. Suntem foarte fericiti toti. Doar mi-e teama sa nu fie bolnavior, ca nu prea mai mananca…

Il alint si ii place mult. S-a atasat chiar asa mult de noi? Ochisorii lui negri si cuminti…

3 comentarii leave one →
  1. Iunie 12, 2008 11:16 am

    ce i-ai dat sa manance?cica le trebuie carnita, nu paine, nu mai stiu unde am citit.Si trebuie sa-i bagi pe gat, daca nu ia singur

  2. ochiuldinceafa permalink
    Iunie 12, 2008 1:24 pm

    Eu zic sa nu-l inveti cu viata de casa… Nu de alta, dar nu e mediul lui natural, mai bine sa creasca langa vrabioii lui 🙂

    Si apropo de piulita… Baietul meu mare zice la piulita (aia adevarata, de pe balcon) „puiulita”. Chiar ca s-ar potivi puiulitei voastre! 🙂

  3. viatalatara permalink
    Iunie 12, 2008 2:09 pm

    in primul rand, nu-l tinem in casa decat temporar. acuma chiar nu stiu unde e, l-am pus intr-un copac si a zburat. asta cu „puiulita” e mortala 😛

Lasă un răspuns

