Skip to content

Marturisire

Iunie 6, 2008

(scrisa azi, de sotul meu)

Peste cateva zile fac 30 de ani.

Iacata ca aseara am venit cu o coasa acasa si abia am dormit de nerabdare sa imi incerc puterile.

Pe la 6 jumate, soarele rasarise demulticel cand am inceput eu sa trag la coasa.

Gradina era plina de buruieni pana dincolo de genunchi.

N-a fost greu sa imi amintesc miscarile asa cum le-am vazut in copilarie la cei care coseau.

Bunicii mei au fost tarani. De ce sa nu simt bucuria de a fi parte a unui lant care vine din negura vremurilor?

Un lant facut din fiinte umane care au avut partasie directa cu natura.

Mi-as dori sa il pot reinnoda fiindca am ajuns tare rau: sa nu mai ating lucrurile, fiintele, vazduhul decat cu echipamente tot mai sofisticate.

Incat la un moment dat am pierdut masura cu dorinte golaşe. Care m-au consumat.

Si iata ca departandu-ma de lucrurile atinse de Dumnezeu, nici eu n-am mai fost atins de El.

Apoi an pus doua scaune in iarba, soarele rasarise si l-am luat pe Ioachim in brate.

Strange-ma tare, tata! Dragostea fiului meu, impartasita.

Satul acesta n-a fost in calea vechiului Drum al Sarii de aceea n-are aspectul satelor liniare care se intind de-a lungul soselelor.

Satul nostru se prezinta ca o delta – ulite stramte si intortocheate, strajuite de verdeata.

O tesatura densa in care e posibil sa viezi.

Hristos s-a inaltat!

6 comentarii leave one →
  1. viatalatara permalink
    Iunie 6, 2008 10:59 am

    Adevarat S-a inaltat!

  2. ochiuldinceafa permalink
    Iunie 6, 2008 3:29 pm

    Adevarat S-a inaltat, dragilor!

    Pot sa ma ating de voi data viitoare cand ne intalnim?:)

  3. Iunie 6, 2008 6:24 pm

    Adevarat s-a inaltat!si La multi ani!!

  4. Iunie 8, 2008 1:34 pm

    Adevarat s-a inaltat!
    la multi ani, tot mai fericiti!

  5. viatalatara permalink
    Iunie 8, 2008 6:08 pm

    multumim 🙂

  6. Monica permalink
    Iunie 10, 2008 7:46 pm

    Adevarat S-a inaltat! Ce-mi place viata la tara!
    Domnul sa va ocroteasca mereu!

Lasă un răspuns

