Skip to content

Cerul de azi-noapte

Mai 11, 2008

Azi noapte, pe la 2, m-am trezit sa beau apa si am cautat din obisnuinta luna pe cer. La bloc o vedeam intotdeauna intr-un loc anume de pe geam, aici nu mai era acolo. Probabil geamul era de vina. Uimita, am inceput sa scormonesc in noapte cu privirea mea mioapa. Si brusc am amutit. O tacere totala, coplesitoare, ma invadase. Nici un gand nu-si mai tarsea bocancii prin mine. Calea Lactee, de o frumusete rara, ca o muzica ivita din senin. Era un Bach vizual, cantat fara clape.

Daca m-as fi transformat dintr-o data din nou in copil, pastrand mintea de acum si primind doar o inima noua, poate asta ar egala bucuria totala traita noaptea trecuta, pe la 2.

No comments yet

Lasă un răspuns

